Hop til indhold

Recommended Posts

Blev fristet af Liza.

http://www.pussygalores.dk/

En meget, meget smuk mørk pige med rødder fra Caribien. Men hun er vist opvokset her i landet, så kulturelt er hun dansker. Fantastiske nødder – som dog har fået lidt hjælp. Ingen form for tusch eller lignende.  I det hele taget en meget naturlig pige. Og en rigtig god kemi. Sødt og kærligt væsen. Men hun er dog en meget dyr dame at besøge. Noget med dkk 1500 for ½ time. Kvalitet koster. Købte dog ”kun” en cocktail til dkk 1000 – og den var god. Fed sex. Hun kysser dog ikke ved første besøg. Dvs jeg fik faktisk alligevel lokket nogle vidunderlige kys ud af skønheden. Måske hun godt kunne lide mig – selv om det var første gang. Kemien fejlede i hvert fald intet. Eneste øv var at hun havde lige lovligt travlt. OK – jeg fik den tid jeg havde betalt for. Men heller ikke et minut mere. Hun var efter min smag lidt for meget ”hurtigt videre til næste kunde”.  Men det ændre nu ikke på at oplevelsen overordnet var god - og at jeg godt kunne komme igen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen dog - skulle det mon ikke være søde Paris ? Hun er da et af de smukkeste mennesker, jeg nogensinde har været sammen med. Super sød, men guld kan købes for dyrt, øv,øv!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aner ikke om Liza skulle være Paris. Og jeg synes IKKE det er OK indlæg. Man skal IKKE prøve at afsløre identiteten på en GP. Både GP og kunden ønsker diskretion - og det her er et eksempel på det modsatte.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims

Er det normalt at pigernes priser er anderledes end dem der står på hjemmesiden, eller er det kun hos pussygalores? Du betalte 1.500 for en halv time, men der står 1.100 på menuen på PGs hjemmeside.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det var en GP, som tidligere havde været kendt med dårlig service og hun skiftede navnet og du ville besøge hende, så ville du være glad for der var nogle, som "afslørede" hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandsprøjten skrev, for 1 time siden:

Aner ikke om Liza skulle være Paris. Og jeg synes IKKE det er OK indlæg. Man skal IKKE prøve at afsløre identiteten på en GP. Både GP og kunden ønsker diskretion - og det her er et eksempel på det modsatte.  

hvis gp har fået nyt " kunstnernavn " kan jeg ikke se det forkerte i , at nogen byder ind med viden fra gp tidligere "kunstnernavne "

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 13 minutter siden:

hvis gp har fået nyt " kunstnernavn " kan jeg ikke se det forkerte i , at nogen byder ind med viden fra gp tidligere "kunstnernavne "

Der kan være mange grunde til, at en pige skifter navn, men hvis det skyldes stalking, chikane eller afsløring kan det være fatalt at oplyse det gamle navn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Der kan være mange grunde til, at en pige skifter navn, men hvis det skyldes stalking, chikane eller afsløring kan det være fatalt at oplyse det gamle navn. 

enig @Liv  

men er det pga af dårlige anmeldelser, er det vigtigt viden for gæster.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
tindrum skrev, for 20 minutter siden:

Altid offer kortet

Hvad med at skifte navn grundet dårligt ry i branchen? 

Ah - Men da du ikke har prøvet at blive psyko stalket af en vanvittig mandsling, så er dit offer kort sq lige en tand for plat.

Piger der snyder og skifter navne er nemme at genkende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 59 minutter siden:

Ah - Men da du ikke har prøvet at blive psyko stalket af en vanvittig mandsling, så er dit offer kort sq lige en tand for plat.

Piger der snyder og skifter navne er nemme at genkende. 

Jo, det har jeg prøvet. 

Jeg bankede 2 danskere på et værtshus for cirka 3 uger siden og, da jeg skulle hjem, pludseligt løber efter mig en vanvittig mandsling iført blå skjorte og mørkeblå bukser og som råbte efter mig noget med politik eller polyuri. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MichSims skrev, for 3 timer siden:

Er det normalt at pigernes priser er anderledes end dem der står på hjemmesiden, eller er det kun hos pussygalores? Du betalte 1.500 for en halv time, men der står 1.100 på menuen på PGs hjemmeside.

Du læser de prislister som fanden læser biblen. Der står klart "fra". Så hvis man vil besøge de dejlige piger hos PG er det nok klogt lige at ringe og få pigens pris for ydelsen oplyst. Jeg påtalte rent faktisk kritikken overfor den vældig søde telefonpige. Hvor svaret var at pigerne hos PG ikke altid har ens priser. Liza er et eksempel. Personligt synes jeg at der burde være faste priser. Men det hedder vel i bund og grund udbud og efterspørgsel. Og hvis PG besluttede sig for faste priser ville de dyre piger nok søge andre steder hen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 2 timer siden:

enig @Liv  

men er det pga af dårlige anmeldelser, er det vigtigt viden for gæster.

 

Korrekt. Navneændringer pga gamle dårlige anmeldelser er nedren overfor kunderne. Men nu blev jeg spurgt om hendes tidligere kunstnernavn var Paris. Jeg ved det IKKE. Og det er ikke for at dække over Liza eller være ond overfor jer. Men jeg ved det virkeligt ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mattvega

Er blowjob uden? Eller kan man købe blow uden som ekstra? Vil super gerne besøge Liza.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mattvega skrev, for 10 minutter siden:

Er blowjob uden? Eller kan man købe blow uden som ekstra? Vil super gerne besøge Liza.. 

Sorry - men igen må jeg skuffe jer med et dårligt svar. Mit blow var med gummi. Det foregik helt "per automatik". Og nej - jeg ved ikke om uden gummi kan tilkøbes. Tvivler - det er typisk ikke en ydelse på de dyre bordeller i København. Grunden til mit dårlige svar er især at jeg helst vil have blow med gummi pga den potentielle smittefare. Så jeg spurge ikke ind til det emne. Og jeg spurgte heller ikke ind til hendes fortid i branchen - derfor også et dårligt svar omkring hendes eventuelle tidligere navne. Sorry.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Don't worry, brothers

Jeg holder øje med vagtplanen og booker Liza.Og jeg skal nok melde ud om det er Paris eller ej. 

Jeg booker 1 time, all inklusive. 

Tror ikke OP, har fået så meget opmærksomhed i sit liv som i denne tråd. 

Kedelig og ikke solidarisk attitude fra OP, i øvrigt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror du lige skal slå koldt vand i blodet. De fleste mennesker holder vel fri nogle uger her i sommerferien - og det gælder vel også de dejlige piger. Skal vi ikke håbe på at hun dukker op når sommerferien har lagt sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tindrum skrev, den 30.6.2019 at 20:20:

Don't worry, brothers

Jeg holder øje med vagtplanen og booker Liza.Og jeg skal nok melde ud om det er Paris eller ej. 

Jeg booker 1 time, all inklusive. 

Tror ikke OP, har fået så meget opmærksomhed i sit liv som i denne tråd. 

Kedelig og ikke solidarisk attitude fra OP, i øvrigt

 

Hello, ser ud til Liza er stoppet på PG eller bare taget en lang ferie, nogen der ved noget,. Ville gerne aflægge besøg, wauuuuu en skønhed, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...