Hop til indhold
Gh0st

Hvordan klarer I varmen ?

Recommended Posts

Jeg indrømmer blankt, at det er her vejr er for varmt for mig,  for jeg trives bedst ved 20-25 grader, en sval brise, måske lette højrliggende skyer og ikke over 15 grader om natten.

Det er naturligvis dejligt at være ude, og jeg blvier da også i godt humør af at se på alle de smukke letpåklædte sommerpiger.

Men rent seksuelt så gider jeg ikke rigtigt, kun om morgenen er jeg godt liderlig, men så skal man jo på job :-(

Og senere på dagen: Jeg har ikke mod på at  smøre en 'uskyldig'  GP ind i min sved, og energien er altså ikke som den plejer at være

Har I GP'ere oplevet et fald i antallet af besøgende ? og orker I det smame som når det er kanp så lummer varmt ?

 

P.S

Jeg er ikke ordblind , mine slåfejl ofg stavespasserier skyldes ydelukkende  min ældgamle laptop, som jeg af uransagelige årsager ikke kan finde ud af at udskifte

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 5 minutter siden:

Besøg en med kølige lokaler og få et bad, når du ankommer...

Tak den havede jeg luret, men når jeg endelig får fri er energien ligesom lidt drænet for tiden, og desværre er mine weekender som regeæ travlt besat.

Håber på bedre sommer vejr snart :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke besøge en GP om aftenen, har flere gange forsøgt mig omkring kl 23 en lummer sommeraften.. det er ikke dumt :P

men hvis du har ikke tid.. så er det jo et problem

Redigeret af 69er

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg har alm job om natten - så jeg er ikke varme plaget lige der ihvertfald.

Jeg kan godt klare varmen når jeg Ju-huer, men jeg bader så også kolde bade mange gange i løbet af en varm dag. 

Jeg trives bedst ved 20’ - alt andet er spildt på mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sætter mig under solsejlet i båden og åbner en røvfuld øl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...