Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

nogen der kan hjælpe med, hvor man finder en ung og sød pige med meget små bryster. Gerne med næsten helt flad overkrop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobf skrev, for 23 minutter siden:

Hej

nogen der kan hjælpe med, hvor man finder en ung og sød pige med meget små bryster. Gerne med næsten helt flad overkrop.

Nida – Meget petite

søg på det herinde.

der er en anmeldelse.

små bryster ifølge anmeldelse 

Håber det lykkedes for dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatt
Arne Jensen skrev, for 4 minutter siden:

Sq ærgerligt hun har bh på, så man kan ikke nyde synet af dem :(

Ja - tænker hun selv synes de er små. Hun har dog ingen grund til at gemme dem af vejen! Super smuk figur og alt står knivskarpt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatt
Liv skrev, for 7 minutter siden:

Rikke hos Eventyrpigerne har superfine ungpigebryster, måske er hun også på sexyclub. 

Selvfølgelig!!!..... helt enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
John Travolta skrev, for 2 timer siden:

Hvis du er ude efter små bryster, så gå efter en thaipige! :)

 

Det er en dårlig parameter bare at gå efter en thaipige, for de fleste af dem har efterhånden den (efter min mening) misforståede opfattelse, at hvis man har små, fine bryster, så skal der da silikone i. Og hellere end gerne stenhårde cementblokke. Så det er desværre ikke nok, at det er en thaipige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Magico skrev, for 23 timer siden:

 

Det er en dårlig parameter bare at gå efter en thaipige, for de fleste af dem har efterhånden den (efter min mening) misforståede opfattelse, at hvis man har små, fine bryster, så skal der da silikone i. Og hellere end gerne stenhårde cementblokke. Så det er desværre ikke nok, at det er en thaipige.

Jeg har kun været sammen med en thaipige, men hun har i hvert fald ikke silikone!

Del dette indlæg


Link til indlæg
John Travolta skrev, for 17 minutter siden:

Jeg har kun været sammen med en thaipige, men hun har i hvert fald ikke silikone!

Jamen så kan du jo passende anbefale den thaipige, hvis hun opfylder kriterierne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv Anastasia i Gentofte - hun har små dejlige bryster - og hun Er skøn at være sammen med :-)

hun er som du ønsker ung og tilmed dansk!

hun er anmeldt adskillige gange så søg og læs ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Faldt lige over denne streng selv om jeg normalt er til det modsatte.

Der er andre der har nævnt thai, så jeg tillader mig at henlede opmærksomheden til BemBem hos GengKhor i Køge som jeg for nylig har mødt. Lille og spinkel, flad (hvad babser angår) med store sutteklare nipples omend ikke i Susy-størrelse. Ved siden af er hun enormt sød og letantændelig<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det så godt nok en københavnertråd, men det er vel meget sigende, at man skulle 300 km mod vest for at finde en thai uden silikone.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse123
Bobf skrev, den 29.6.2019 at 21:03:

Hej

nogen der kan hjælpe med, hvor man finder en ung og sød pige med meget små bryster. Gerne med næsten helt flad overkrop.

Mette tøsen har ikke så meget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, den ‎07‎-‎07‎-‎2019 at 18:37:

Faldt lige over denne streng selv om jeg normalt er til det modsatte.

Der er andre der har nævnt thai, så jeg tillader mig at henlede opmærksomheden til BemBem hos GengKhor i Køge som jeg for nylig har mødt. Lille og spinkel, flad (hvad babser angår) med store sutteklare nipples omend ikke i Susy-størrelse. Ved siden af er hun enormt sød og letantændelig<3

hvad vil du mene at hendes alder er??
har hun også tatoo som de 2 - 3 andre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
dockbh skrev, for 2 timer siden:

hvad vil du mene at hendes alder er??
har hun også tatoo som de 2 - 3 andre

Alder, tjah, bum bum, umuligt at gætte på for en thai, men skal jeg gætte vil jeg sige 35. Men det kan godt være både mere og mindre.

Tatoo, jo lidt thai småting, men ikke voldsomt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...