Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Som nybegynder på dette under jeg om der er nogen thai massage sted i det centrale København, Østerbro, Amager eller nærliggende, der er mere eller mindre garanteret til at tilbyde rimeligt smukke piger, bj uden kondom og CIM? Hvad ville prisen normalt være? 

Prøver bare at undgå at skulle prøve flere forskellige for at finde en god en :)

På forhånd tak!
Skrevet
m3ntior skrev, den 29.6.2019 at 11:25:
Som nybegynder på dette under jeg om der er nogen thai massage sted i det centrale København, Østerbro, Amager eller nærliggende, der er mere eller mindre garanteret til at tilbyde rimeligt smukke piger, bj uden kondom og CIM? Hvad ville prisen normalt være? 

Prøver bare at undgå at skulle prøve flere forskellige for at finde en god en :)

På forhånd tak!

De findes da nok, men bestemt ikke overalt, og de fleste piger skal du lære bedre at kende........bedre end "bare at komme ind fra gaden første gang"

De fleste har været rundt flere forskellige steder for at "finde en god en", det tror jeg også du bliver nødt til.

Og i særdeleshed hvad angår CIM, det kan tage tid, indtil du har besøgt pigen en håndfuld gange.

Og husk de 3 meget vigtige ting som thaipigerne værdsætter højt (ud over alt det andet naturligvis;))

Høj personlig hygiejne

Respekt/ydmyghed

Humor

Redigeret af Gløden

Skrevet
Gløden skrev, for 5 timer siden:

De findes da nok, men bestemt ikke overalt, og de fleste piger skal du lære bedre at kende........bedre end "bare at komme ind fra gaden første gang"

De fleste har været rundt flere forskellige steder for at "finde en god en", det tror jeg også du bliver nødt til.

Og i særdeleshed hvad angår CIM, det kan tage tid, indtil du har besøgt pigen en håndfuld gange.

Og husk de 3 meget vigtige ting som thaipigerne værdsætter højt (ud over alt det andet naturligvis;))

Høj personlig hygiejne

Respekt/ydmyghed

Humor

Og frem for alt: Kolde kontanter ;-)

Skrevet
jensen6 skrev, 1 time siden:

Og frem for alt: Kolde kontanter ;-)

Ja uden penge gør det ondt...meget ondt.....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.