Hop til indhold

Recommended Posts

Som nybegynder på dette under jeg om der er nogen thai massage sted i det centrale København, Østerbro, Amager eller nærliggende, der er mere eller mindre garanteret til at tilbyde rimeligt smukke piger, bj uden kondom og CIM? Hvad ville prisen normalt være? 
 
Prøver bare at undgå at skulle prøve flere forskellige for at finde en god en :)
 
På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
m3ntior skrev, den 29.6.2019 at 11:25:
Som nybegynder på dette under jeg om der er nogen thai massage sted i det centrale København, Østerbro, Amager eller nærliggende, der er mere eller mindre garanteret til at tilbyde rimeligt smukke piger, bj uden kondom og CIM? Hvad ville prisen normalt være? 
 
Prøver bare at undgå at skulle prøve flere forskellige for at finde en god en :)
 
På forhånd tak!

De findes da nok, men bestemt ikke overalt, og de fleste piger skal du lære bedre at kende........bedre end "bare at komme ind fra gaden første gang"

De fleste har været rundt flere forskellige steder for at "finde en god en", det tror jeg også du bliver nødt til.

Og i særdeleshed hvad angår CIM, det kan tage tid, indtil du har besøgt pigen en håndfuld gange.

Og husk de 3 meget vigtige ting som thaipigerne værdsætter højt (ud over alt det andet naturligvis;))

Høj personlig hygiejne

Respekt/ydmyghed

Humor

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 5 timer siden:

De findes da nok, men bestemt ikke overalt, og de fleste piger skal du lære bedre at kende........bedre end "bare at komme ind fra gaden første gang"

De fleste har været rundt flere forskellige steder for at "finde en god en", det tror jeg også du bliver nødt til.

Og i særdeleshed hvad angår CIM, det kan tage tid, indtil du har besøgt pigen en håndfuld gange.

Og husk de 3 meget vigtige ting som thaipigerne værdsætter højt (ud over alt det andet naturligvis;))

Høj personlig hygiejne

Respekt/ydmyghed

Humor

Og frem for alt: Kolde kontanter ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
jensen6 skrev, 1 time siden:

Og frem for alt: Kolde kontanter ;-)

Ja uden penge gør det ondt...meget ondt.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...