Hop til indhold
Guest Emmalie

Københavns hyggeligste læsecafé?

Recommended Posts

Guest Emmalie

Nu er der lige taget hul på sommerferien MEN jeg har virkelig svært ved at få min hjerne i omdrejninger når først ferien er omme, så jeg tænker at jeg skal holde sommerferie på henholdsvis biblioteket og en god cafe/kaffebar et sted i hyggelige omgivelser, for at holde de små grå igang.  (Også selvfølgelig hos Cassiopeia, men det er oftest som natteravn og der siger de kloge man ikke må drikke kaffe ;) ) 

SÅ, jeres bedste bud på en hyggelig, casual kaffebar/cafe i indre by, gerne med en gård”have” eller bare en gård der er lidt grøn hvor man kan sidde og falde hen i en god bog eller 3? Det er en bonus hvis de laver brunch. 

På forhånd tak og god ferie :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ivanhoe

Når du finder cafe’en, giver jeg gerne brunch, har også et par forslag til et par bøger vi kunne lave en læsegruppe over :P, ha’ en rigtig god sommer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indre by ved jeg ikke så meget om, men det er nok pga. jeg bor i Valby/Frederiksberg der er så mange små hyggelige steder her, ofte går jeg heller bare i Valby mest fordi jeg synes stederne på Frederiksberg er lidt snobbet. Det er måske bare min indre Lollik ?

BH Triple B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder rigtigt hyggeligt, men får du overhovedet læst i bøgerne hvis dine fans ved hvor du hænger ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MonsterKiller

Jeg kan godt lide Ofelia Plads. Der er nogle strandstole man kan låne. Så kan du ligge og slange dig, mens fyrene sender dig lange blikke. Enjoy :)

PS. Hvad læser du? Hvilke bøger kan du lide? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Når det regner er bogCafé Paludan er oplagt valg. Er solen højt på himlen, så tag et tæppe under armen oc læg dig over i Kongens Have. Og bliver du sulten og tørstig, så er der gode caféer tæt ved.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...