Hop til indhold
kingo40

21-ÅRIG UNG STUDINEBABE I ODENSE C

Recommended Posts

skrev med hende torsdag fik en aftale på en time fra 2030 og fik besked om at de var nær odeon og at den rigtige adresse vil blive send fredag så det blev fredag jeg gjorde mig klar og kørte mod Odense under vejs skrev jeg så for at få adressen men intet svar så jeg fandt en p plads tæt på odeon skrev igen 10 min før aftale men fortsat intet svar sådan fortsatte det i en lille time så måtte konstatere at jeg var brænd af så kørtet hjem igen fortsatte med at skrive til hende men hun svare ikke så da jeg kommer hjem skriver jeg til hende fra andet nr. og hun svare med det samme skriver et par beskeder med hende før jeg skriver at jeg er den person hun hade aftale med 2030 så svare hun helder ikke mere på det nr.

jeg syntes det er meget dårlig stil at hun ikke melder afbud og ikke svare når man skrive eller ringer. link https://annoncelight.dk/showad/268275

  • Synes godt om 3
  • Tak 1
  • Sørgelig 2
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, 1 time siden:

jeg syntes det er meget dårlig stil at hun ikke melder afbud og ikke svare når man skrive eller ringer. link https://annoncelight.dk/showad/268275

Total dårlig stil. Tak for at dele. 

Havde I mon aftalt noget hun ikke kunne stå indenfor når det kom til stykket, og det så er årsagen til hendes manglende svar ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkelig dårlig stil at behandle folk på den måde. :angry: Har besøgt hende en enkelt gang i Viby. Hun havde fjernsynet tændt under hele seancen. Var ikke særlig engageret. Ærgerligt, da hun ellers er en ganske lækker ung pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

dk fyr 34 vi hade kun aftalt 1 time med kys så tror ikke det er aftalen der er noget galt med nok bare hende der ikke ved hvordan kunder skal behandles eller hun har en dårlig dag eller to for har fortsat intet hørt fra hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, den ‎29‎-‎06‎-‎2019 at 09:13:

skrev med hende torsdag fik en aftale på en time fra 2030 og fik besked om at de var nær odeon og at den rigtige adresse vil blive send fredag så det blev fredag jeg gjorde mig klar og kørte mod Odense under vejs skrev jeg så for at få adressen men intet svar så jeg fandt en p plads tæt på odeon skrev igen 10 min før aftale men fortsat intet svar sådan fortsatte det i en lille time så måtte konstatere at jeg var brænd af så kørtet hjem igen fortsatte med at skrive til hende men hun svare ikke så da jeg kommer hjem skriver jeg til hende fra andet nr. og hun svare med det samme skriver et par beskeder med hende før jeg skriver at jeg er den person hun hade aftale med 2030 så svare hun helder ikke mere på det nr.

jeg syntes det er meget dårlig stil at hun ikke melder afbud og ikke svare når man skrive eller ringer. link https://annoncelight.dk/showad/268275

På det seneste har der været nogle tråde, hvor pigerne giver udtryk for, at udeblivelse procenten har bevæget sig i en retning, der er helt uacceptabel.  Måske har omtalte pige oplevet det samme, og tænkt "Jeg overbooker bare, og bruger først til mølle-princippet"

Det er bare pisse irriterende, hvis man er en mand der holder sine aftale, og..... ellers er voksen nok til at melde afbud i rimelig tid. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tidligere besøgt denne søde pige. ingen problemer med bookning eller modtagelse ved ankomst.

Alt gik som forventet/aftalt. Så kan slet ikke genkende den beskrivelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jan skrev, for 6 timer siden:

Jeg har tidligere besøgt denne søde pige. ingen problemer med bookning eller modtagelse ved ankomst.

Alt gik som forventet/aftalt. Så kan slet ikke genkende den beskrivelse. 

Jeg har også mødt hende i Kolding, på et motel i midtbyen. Heller ingen problemer med den aftale. Og helt igennem fin oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er da fint at hun holder aftaler med nogen kunder men det ændre jo ikke ved at hun ikke overhold vores aftale og så en da er så ubehøvlet bare at lade være med at tage mine opkald eller sms jeg sendte til hende og det skal siges at jeg ikke skrev noget surt eller lignede  

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, for 4 timer siden:

Så lykkedes det at få et møde med denne smukke pige sød og naturlig ung gotte lige som jeg kan lide dem

Ja er lysten tilstrækkelig stor, så kan man hurtigt glemme hvad der rent faktisk skete :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, den 20/8/2019 at 12:46:

Så lykkedes det at få et møde med denne smukke pige sød og naturlig ung gotte lige som jeg kan lide dem

Kan du give en anmeldelse af dit møde med skønheden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kørte til Odense og havde en halv time med denne halve asiat for nogle måneder siden. Ok oplevelse, men kommer ikke igen, da jeg synes hun havde en lidt grim lugt fra underlivet. Synes desværre hygiejnen manglede, men håber da andre har bedre oplevelser med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver nødt til at skrive dette, efter at have læst 'Giant' Cock's indlæg.
Man kunne fristes, ud fra navnet, til at tro at han har en tilbøjelighed til at overdrive. Hø, Hø.
Jeg vil dog ikke anfægte hans oplevelse.

Jeg har besøgt denne søde og lækre pige en del gange, og kan bare slet ikke genkende det.
Hver eneste gang har hygiejnen været helt i top. Nyvasket, ren og velduftende har hun altid taget imod mig.
Det er da også en af mange gode grunde til at jeg har nydt at besøge hende igen.

Mit råd til andre er derfor: tag du bare afsted, hun er en ren fornøjelse ! 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lingamer skrev, for 20 timer siden:

Jeg bliver nødt til at skrive dette, efter at have læst 'Giant' Cock's indlæg.
Man kunne fristes, ud fra navnet, til at tro at han har en tilbøjelighed til at overdrive. Hø, Hø.
Jeg vil dog ikke anfægte hans oplevelse.

Jeg har besøgt denne søde og lækre pige en del gange, og kan bare slet ikke genkende det.
Hver eneste gang har hygiejnen været helt i top. Nyvasket, ren og velduftende har hun altid taget imod mig.
Det er da også en af mange gode grunde til at jeg har nydt at besøge hende igen.

Mit råd til andre er derfor: tag du bare afsted, hun er en ren fornøjelse ! 

 

 

 

Så enig. Bestemt heller ikke noget jeg kan genkende. Er hysterisk renlig, både med mig selv og forventer det samme af dem jeg er sammen med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at høre, at andre har haft en god oplevelse med hende.....måske bare en hygiejne-svipser den dag jeg besøgte hende. Husk, lingamer, at det hos pigerne både kan være en fordel og en ulempe at have en meget stor diller...hø..hø..ho...hooo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...