Vestjyde 103 Skrevet 29. Juni, 2019 Hej. Jeg kommer gennem Vejle natten mellem onsdag og torsdag i næste uge. Søger et sted som er åbent, eller man kan lave en aftale med omkring 01.00. Krav til kvinden: Øko blow Ægte billeder på annoncen på Annoncelight Tungekys Aftale på SMS Normale Vejle priser, eller lidt over Håber de erfarne brødre herinde har forslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Del7100 116 Skrevet 29. Juni, 2019 Tror det eneste sted i Vejle som har åbent 24/7 er på Vardevej. Der er lige kommet nye piger, så kender ikke deres potentiale.. Men erfaringerne siger, at en del kan lade sig gøre til ikke mere end Vejlepriser. God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 4. Juli, 2019 På Fredericiavej ligger der også en døgn åbent massage sted.. Det er ok.. Ikke prangende, men ok.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Timber 20 Skrevet 4. Juli, 2019 Mig bekendt er det intet på Fredericiavej det er flere år siden stedet er lukket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Timber 20 Skrevet 4. Juli, 2019 Det er for øvrigt muligt at lave aftaler med mange af pigerne om natten. De bor jo i klinikkerne. Brugte det selv da jeg var nattevagt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 5. Juli, 2019 Timber skrev, den 4.7.2019 at 15:28: Mig bekendt er det intet på Fredericiavej det er flere år siden stedet er lukket. Det er også ved at være 5 år siden, så det er da ganske muligt at det er lukket i mellem tiden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg