Hop til indhold
People Pleaseren

Hvor ofte får pigerne orgasme?

Recommended Posts

Hvad er jeres indtryk af hvor ofte pigerne får orgasme, når I besøger dem? Gør det en forskel hvornår på vagten I besøger dem eller hvor lang tid der er mellem hver kunde? Tror I at pigerne nogle gange holder igen for at have energi til den næste kunde? Stræber I efter at pigen skal komme?

Der var lige en masse spørgsmål, men jeg synes det er et interessant emne så på forhånd tak for svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Hvor mange kunder har en typisk GP om dagen?

Hvis hun har 5-8 stykker er det nok optimistisk at tro at kunderne vil kunne give hende 5-8 orgasmer om dagen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, 1 time siden:

Hvad er jeres indtryk af hvor ofte pigerne får orgasme, når I besøger dem? Gør det en forskel hvornår på vagten I besøger dem eller hvor lang tid der er mellem hver kunde? Tror I at pigerne nogle gange holder igen for at have energi til den næste kunde? Stræber I efter at pigen skal komme?

Der var lige en masse spørgsmål, men jeg synes det er et interessant emne så på forhånd tak for svar.

Lige så mange som der skal til at opfylde lige nøjagtigt din fantasi! 

Det er vel vildt forskelligt, kommer an på humør, sexdrive, kemi med kunden, om de har sovet godt, etc. Men tror ikke du skal bilde dig selv ind at de bare ligge og får den ene efter den anden. Det er jo et job.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy

et mærkeligt spørgsmål, det handler kun om en ting  " LÆS " kemi ...

tror kun selv jeg har oplevet 10 procent af de gange jeg har været hos en gp at hun har fået rigtig orgasme, hvor hun virkelig skævlede ...

resten har der ik været kemi, eller også har de ik tændt på mig, eller bare været penge maskiner for skumle bagmænd ..

Tror der er størst chance for orgasme for pigen, hvis hun viteterligt kan lide det hun laver ..

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
MrJolly skrev, for 2 timer siden:

Når jeg besøger dem, får de vel 4-5 orgasmer, mindst :D

Kender det godt...B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har engang været ved en GP som bare ville have orgasme.

Jeg havde fortalt at jeg nyder at slikke, så GP ville slikkes.

Hun guidede mig i nok 30 minutter, åh slik der, lidt op, blødt, for at ende med et rystende brag af en orgasme. 

Så nogle GP kan nok selv bestemme om de vil have orgasme, det lidt sjove ved dette besøg var, at der ikke var god kemi, men jeg nød virkelig at slikke hende.

God dag i dette univers med ønske om mange gode og ægte orgasmer til jer skønne GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel nok det spørgsmål, som det er sværest at generalisere omkring. Med forbehold for, at det er et betalt show og et job, så har jeg da oplevet nogle gange at jeg har fået GP op at ringe. Her tager jeg naturligvis også forbehold for alle de gange, hvor det er let for mig at gennemskue at det er fake.

Når det har virket som om, at vi har ramt plet, er det enten fordi vi over tid har opbygget en vis kemi eller blot fordi hun har haft et formål med sessionen og jeg kunne hjælpe med at opfylde det formål. Det er sjældent, at jeg lige har vadet ind fra gaden sent på dagen og slået benene væk under hende, hvis der ikke har været "dét, som er svært at sætte ord på".

 

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

For hver pige er har besøgt, som har fået en orgasme, har der vel været 4-5 som blot har laddet somom de fik en orgasme.
Nogle gange er skuespillet godt, og svært at lurrer, og, man er næsten i tvivl, om hun aligevæld kom, og, nogle gange er skuespillet så falsk, at det egentligt havde været bedre, hvis hun havde ladet være.
Men, når man så falder over de piger, som kan få en orgasme med en kunde, og som nyder det, så er det fantastisk, og, det kan nogle gange lykkes mig, at lokke 3 måske 4 orgasmer ud af en pige i løbet af en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja jeg kan kun tale for mig selv, hvergang jeg besøger en af de skønne danske gudinder, er der orgasme garanti, til hende, og mig naturligvis gerne samtidig, og de er på størrelse med tivolis festfyrværkeri...Jeg har for oplevelsens skyld prøver at købe acess til to gp samtidig og med samme succes, på vejen hjem lage jeg turen forbi ennthai massage klinik fik masseret de ømme muskler og fik så lige en FP, med samme resultat, så jo orgasme garanti når alko er forbi...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så fantastisk at de største tyre, elskere, Adoniser, alle er på EG. Sikke en gave til kvinderne. De kan ta penge for at få den ene orgasme efter den anden af de mest vidunderlige elskere. 

Ganske ubegribeligt at disse fantastiske elskere har tid og råd til at servicere den ene GP efter den anden, midt i deres travle hverdag med kvinder der gratis længes efter disse fantastiske mænd. 

Hvis man må tillade sig at være lidt seriøs, så tror jeg at GP'erne får orgasme ca 5% af de gange deres kunder tror de gør. Men illusionen er guld værd for forretningen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest not bad

komme ind på så mange tinge hvor good du er til at bruge finger tung og din pik .

 

så det også om det er en der ha let ved at komme eller svært 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 10 minutter siden:

.... Hvis man må tillade sig at være lidt seriøs, så tror jeg at GP'erne får orgasme ca 5% af de gange deres kunder tror de gør. Men illusionen er guld værd for forretningen. 

Der er kun ét svar på din tvivl: Dalya i Bagsværd

Del dette indlæg


Link til indlæg

en ting man nok lige skal tænke over :)

gæsten vælger pigen via billeder og annonce tekst , og tænker waw hende gad jeg godt :D

 

pigen har jo ikke lige samme valgmuligheder, at vælge lige den type der tænder hende :)

spiller jo nok lidt ind, med hvor tit hun bare lader sig rive med, eller spiller skuespillet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun snakke for mig selv, men jeg får minimum 1 orgasmer hver gang jeg har sex. Og så er det fuldstændig ligegyldigt med hvem jeg har sex. 

Nu kommer jeg så os nemt og hurtigt, hvor andre har meget svært ved det. 

Alfa omega er at arbejde i denne branche af den rigtige grund og ikke udelukkende pga pengene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 7 timer siden:

Hvad er jeres indtryk af hvor ofte pigerne får orgasme, når I besøger dem? Gør det en forskel hvornår på vagten I besøger dem eller hvor lang tid der er mellem hver kunde? Tror I at pigerne nogle gange holder igen for at have energi til den næste kunde? Stræber I efter at pigen skal komme?

Der var lige en masse spørgsmål, men jeg synes det er et interessant emne så på forhånd tak for svar.

jeg tror som så mange andre skriver, at det kommer an på mange ting som Kemi, indstilling til det at være GP, og sikkert også hvilken dag man lige mødes med GP (tvivler på at GP er lige tændt hver dag).

Med hensyn til om jeg stræber efter at Pigen kommer, så vil jeg sige det sådan at jeg stræber efter at Pigen har det godt, og nyder det vi laver sammen, efter bedste evne.

Så ja den ene earth shaking orgasme efter den anden når jeg er på besøg er garanteret :P.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Der er kun ét svar på din tvivl: Dalya i Bagsværd

Hvor mange procent af GPerne udgør hun? 

Er der mere end et svar? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
People Pleaseren skrev, for 9 timer siden:

Hvad er jeres indtryk af hvor ofte pigerne får orgasme, når I besøger dem? 

....lige så mange gange kunder ønsker det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
anon skrev, for 3 timer siden:

Det er så fantastisk at de største tyre, elskere, Adoniser, alle er på EG. Sikke en gave til kvinderne. De kan ta penge for at få den ene orgasme efter den anden af de mest vidunderlige elskere.

Yep...der er kun super tyre her på EG, og bedre vidende moral vogtere, men for styvlan de er underholdende, samt morsomt at prikke lidt til disse profiler...;)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...