Hop til indhold

Recommended Posts

Har været i kontakt med hende. 

Det blev ikke til en aftale, da hun helst ville sutte mig og kneppes gennem et gloryhole i hendes entré.... og det er ikke lige mig.

Ville jeg ses med hende uden gloryhole, var vi over 2000 for 30 min, så takkede pænt “nej tak”. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du læser anmeldelserne på SW vil du hurtigt se at de er skrevet af den samme person.

Flere bruger et normalt navn og skriver ens på forskellige måder.

Underlige emojis.

"-" 

"!" med mellemrum efter sidste ord.

Jeg kan blive ved, så jeg holder mig væk.

Vær ops på profiler kun med 4-5 stjernede anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene! Det er den slags der beviser værdien af eroguide. Nu slipper jeg for en dårlig oplevelse.

"Vær ops på profiler kun med 4-5 stjernede anmeldelser." - Gælder denne advarsel også Kiki? Hende har jeg haft i kikkerten længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kiki har jeg også besøgt. Hun var var vildt flirtende i telefonen, på SMS og in person - indtil betalingen var klaret. 

Da pengene var overdraget, ændrede hun karakter. Der var ikke længere nogen flirt, drillende blikke, ingen kemi, no nothing.

Endte med at jeg suttede/spillede hende i 5 min hvorefter hun spillede den af på sig selv. Hun ville hverken det ene eller det andet. 

Andre har angiveligt haft fine oplevelser med hende - men jeg kan ikke anbefale Kiki.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...