Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hey venner skal snart til Roskilde og ville lige høre om der slet ingen glædes huse eller piger er? :)

Skrevet

Det er sløjt i selve Roskilde. Det nærmeste er nok Gevninge. Her finder du for det meste dejlige latinaer omkring de 30 år. 

Herefter er Karlslunde, Kirke Eskilstrup og Solrød Strand vel det nærmeste. 

• 6 months later...
Skrevet
Miller's Crossing skrev, den 28.6.2019 at 18:53:

Det er sløjt i selve Roskilde. Det nærmeste er nok Gevninge. Her finder du for det meste dejlige latinaer omkring de 30 år. 

Herefter er Karlslunde, Kirke Eskilstrup og Solrød Strand vel det nærmeste. 

Har du besøgt stedet i Gevninge? Kan du beskrive det lidt? Og hvad kan man forvente hvis man kører forbi?

Skrevet

Fedt Miller. Har læst andre steder at stedet er tungt af parfume. Kan du be eller afkræfte det? Mere hvis jeg drøner videre på arbejde bagefter. Vil helst ikke lugte af bordel ;)

Skrevet

Ikke noget jeg lagde mærke til, men mange latinaer har efter min mening en tendens til at komme for meget parfume på. Jeg kan bedre li’ den naturlige duft af kvinde:wub:

Miller’s

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.