Hop til indhold
peterjones

Ikke bordellignende massage i Aarhus/omegn

Recommended Posts

Er der et sted med god massage, og ekstra hvor det ikke ligner et snusket bordel udefra.

Gider ikke gå ind og ud et sted, hvor det ligner et bordel.

En god massage med mulighed for lidt mere er at foretrække. Ellers bare god massage

Redigeret af peterjones

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

I vil gerne på bordel, men det må ikke ligne.

Hvad må det så ligne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 1 time siden:

I vil gerne på bordel, men det må ikke ligne.

Hvad må det så ligne?

Det behøver ikke være et bordel, eller fungere som et. 

For mit vedkommende synes jeg det er spændingen i ikke at vide hvor langt jeg kan komme. Så en god massage, og så tager man den derfra. Jeg har fået hj og sex på masser af "grønne" steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Mastager skrev, 1 time siden:

Det behøver ikke være et bordel, eller fungere som et. 

For mit vedkommende synes jeg det er spændingen i ikke at vide hvor langt jeg kan komme. Så en god massage, og så tager man den derfra. Jeg har fået hj og sex på masser af "grønne" steder. 

Nævn nogle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Den flittige skrev, for 2 timer siden:

Nævn nogle.

Ha ha flittige, tror netop det er pointen ikk at fortælle herinde, men jeg kan selvfølgelig ta fejl :rolleyes:

Nogen gange er man nødt til at prøve sig frem, selvom det ej altid gir det man kom efter, 

I disse tilfælde, er det dog tit og ofte, go massage :wub:

Iøvrigt, har jeg det personligt lidt meget ligesom Mastager, jeg elsker at gå ind et grøn sted, og få en Top Dollar

Fremfor at gå ind på et ligende Bordel feks. Og få en total ringe oplevelse, som man jo så allerede har betalt for :P

Nå men nu var det så ej mig det handlede om, så videre i tråden, med go weekend :)

Redigeret af Thaimig
Manglende tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et grøntlignende sted, hvor der er god massage og mulighed for et "måske" hj. Det kan jeg ikke forstå ikke er mere udbredt.

Gider ikke lige på og hårdt med det samme, hvor massagen er oliesjask og det handler udelukkende om det bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterjones skrev, den 28.6.2019 at 06:45:

Er der et sted med god massage, og ekstra hvor det ikke ligner et snusket bordel udefra.

Gider ikke gå ind og ud et sted, hvor det ligner et bordel.

En god massage med mulighed for lidt mere er at foretrække. Ellers bare god massage

Jeg vil foreslå Saibua på Silkeborgvej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...