Hop til indhold
d0g

Hjælp og råd til begynder (thai)

Recommended Posts

Hej alle!

Har tit overvejet at prøve thai-massage eller prostituerede, men tror jeg vil starte stille og roligt med thai-massage. Så tænkte jeg om I havde nogle gode råd til en fyr som ingen erfaring har..

Har bla. disse spørgsmål så må i gerne svare på dem i kan :)

1) Bestiller man alm. olie eller thai massage, eller er det ligemeget?

2) Aftaler man fra starten (i telefonen eller når man kommer) om der skal være "happy-ending"?

3) Er der blowjob/handjob/samleje eller er det noget man spørger om? Tænker at der normalt "kun" er handjob?

4) er prisen fast, noget man forhandler om, og hvordan ved man hvad prisen er?

5) er der nogle der leger med ens numse? ;)

6) betaler man før eller efter?

7) hvis man har købt en halv time, skal man så selv stoppe "alm". massage for at sige nu vil man gerne ha sex inden det er for sent eller hvordan :P

Gode råd modtages gerne :)

Tak på forhånd til dem der vil svare på de her "begynder" spørgsmål

Det vil hjælpe på nervøsiteten de første par gange. Jeg glæder mig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej D0g.

Jeg lægger da gerne ud med mine bud. Der er måske nogle, der har andre opfattelser, men så må de jo bare byde ind.

ad 1)

Det kommer helt an på, hvad du kommer for. Er målet sex, er formen for så vidt ligegyldig. Oliemassage er min personlige favorit, men olien er parfumeret, så du skal have et grundigt bad bagefter.

ad 2)

Det behøver du ikke, medmindre du inden seancen bliver spurgt udtrykkeligt. Ellers er forretningsgangen, at masseusen såmænd nok af egen drift skal spørge om eller antyde ekstraydelser. Medmindre du altså er kommet for skade at havne på en virkelig fysio-klinik.

ad 3)

Alle tre ting er mulige. Alt efter hvordan pigen er indstillet. Mulighederne antydes oftest indirekte, og så skal du komme med et udspil. Laveste niveau er HJ. Ved de to andre muligheder tilråder jeg bestemt, at du insisterer på regnfrakke, hvis det ikke kommer naturligt på tale.

ad 4)

Massagepriserne er gerne faste. Det er ved ekstraydelserne, at tingene kan skride eller bliver flydende. Min erfaring er, at priserne i en vis grad kanforhandles. Jeg er ikke selv nogen dygtig forhandler, men har været ude for, at jeg som førstegangsbesøgende "desværre kun havde" 1100 med, og så forbarmede pigen sig, selvom normaltaksten måske var 1500.

ad 5)

Jep. Det er normalt, at pigen i forbindelse med massage af ballerne "lige kommer til" at lade en finger glide derned. Første gang, hvor jeg prøvede en thaipige, var jeg for tungnem, så hun blev demonstrativt ved med at pille ved stjernen. Men jeg lærte, at det var et signal. Hvis man ikke reagerede negativt, kom hun tilbage. Jeg gjorde dog det, for at besvare signalet, at jeg hævede rumpen lidt op ved berøring. Så havde jeg non-verbalt angivet, at der var åbnet for "sjov". Det slog aldrig fejl.

ad sex)

Altid forud. Jeg har kun en enkelt gang i Rødovre på en dansk klinik oplevet, at betalingen kunne vente, eftersom det kun ville forstyrre den gode stemning. Resultatet var, at jeg glemte alt om det, da jeg gik, for jeg var så vant til forudbetaling. Pigen måtte kalde mig tilbage, da jeg var nået ud på vejen. Jeg var flov, men hun tog det heldigvis med et smil.

Kommer du ud for, at massagen (hvad der nok sker) også kommer til at indeholde ekstraydelser, må du være forberedt på, at du bliver afkrævet betaling midt i seancen. Så går pigen ud til mutter med dem midt i det hele og kommer tilbage med et kondom.

ad 7)

Nej, det har pigen helt styr på.

Det var i al beskedenhed mine erfaringer/bud. Velkommen i dette spændende univers. Håber, du får stor fornøjelse af det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Min erfaring på dine spørgsmål er følgende:

1) Bestiller man alm. olie eller thai massage, eller er det ligemeget?

Jeg har altid bare bestilt massage og fået oliemassage. Så vidt jeg ved er ægte thai-massage en hård omgang.

2) Aftaler man fra starten (i telefonen eller når man kommer) om der skal være "happy-ending"?

Jeg har aldrig aftalt noget fra starten af. Det er jo ikke et bordel man besøger. Det er noget der kommer, du kan fornemme det, hvis hun giver dig erotiske berøringer intime steder, og som oftest spørger hun tit hvis hun kan se at der er liv i banditten om et handjob eller mere.

3) Er der blowjob/handjob/samleje eller er det noget man spørger om? Tænker at der normalt "kun" er handjob?

Det er normalt at der spørges om handjob i første omgang eller at der bare spørges, what do you want. Det er min oplevelse at de fleste gerne giver samleje, langt de fleste. Jeg har aldrig selv startet med at spørge om noget frækt, det har massagepigen altid bragt på banen lidt direkte eller indirekte.

4) er prisen fast, noget man forhandler om, og hvordan ved man hvad prisen er?

Hun siger hvad prisen er. Jeg har ikke "pruttet" om priserne.

5) er der nogle der leger med ens numse? ;)

Har ikke prøvet det, og har ikke efterspurgt det, hvis du mener fingre helt op i røven.

6) betaler man før eller efter?

Igen forskelligt, jeg har oplevet begge dele mange gange.

7) hvis man har købt en halv time, skal man så selv stoppe "alm". massage for at sige nu vil man gerne ha sex inden det er for sent eller hvordan :P

Normalt varer det en time, når du får massage. Du skal ikke selv sige stop. Det er op til pigen om hun vil tilbyde dig sex, hun vil i givet fald selv ligge op til det med intime erotiske berøringer. Husk det er ikke et bordel du er på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Prutte om priser!

Det er jo op til den enkelte. Jeg tror at de fleste danskere skal lære at prutte om priser, specielt når det gælder købesex.

Men det er en del af den thailandske kultur at prutte. Og hvis du gør det pænt og venligt, bliver det modtaget positivt.

Jeg gør det selv, første gang jeg er sammen med en købepige, og det er normalt Mama San jeg prutter overfor. Og jeg lykkes næsten altid med det.

Hvis pigen er sød og gør hvad hun kan, tipper jeg hende så.

Noget af det jeg har erfaret er, at når man har fundet en pris, som er lavere end den første pris, og det vil efter min mening også gælde i Danmark, så er det "glemt". Behandlingen bliver ikke dårligere, bare fordi du har opført dig som en af thai massøsens egne, og pruttet om prisen.

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stump skrev: Noget af det jeg har erfaret er, at når man har fundet en pris, som er lavere end den første pris, og det vil efter min mening også gælde i Danmark, så er det "glemt". Behandlingen bliver ikke dårligere, bare fordi du har opført dig som en af thai massøsens egne, og pruttet om prisen.

Der er adskillige lande verden over, hvor det er en "national sport" at prutte om priser - det er nærmest en forventning. Denne "sport" er udpræget i Asien.

Nogle danskere antager, at man ved at prutte om priser ikke viser den fornødne respekt overfor "sælgeren".

Jeg har det udgangspunkt, at jeg aldrig betaler "listeprisen" på thaisteder, men det gøres selvfølgelig med gensidig respekt og accept. Jeg har aldrig oplevet, at det har påvirket ydelsen. Det er sket et par gange, hvor jeg er ramlet ind i en "sur mutter", men så er jeg gået igen og min erfaring er, at uanset beløb, så vil det aldrig blive en god oplevelse, hvis ikke det er en "sød mutter"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det var vist mig, der fik det med at prutte om prisen med i debatten her. Ja jeg prutter jo om prisen når jeg køber bil, hårde hvidevarer og lign. Men på en eller anden måde er det mig ikke naturligt at gøre det på en thaimassageklinik, derfor har jeg ikke gjort det, og det man "sparer" er så heller ikke så meget endda, men omvendt hvad der "sparet er tjent", og hvis servicen er den samme, så kunne det da være jeg skulle forsøge at overvinde mig selv engang og prøve. ;) Når Goldfinger ligefrem aldrig betaler fuld pris, ja, så må jeg vist også prøve - på høflig vis naturligvis :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

God tur dOg kan kun tilslutte mig det der med at prutte om prisen på seksuelle ydelser det er en naturlig ting på thai massage steder og jeg har altid haft succes med det.

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...