Hop til indhold
peppersprayz

Liderlig gudinde

Recommended Posts

Billederne, som fremgår af siden, der linkes til er set før... En gammel kending, tror jeg. Har ingen erfaring med hende, men venter spændt på svar fra en bruger på dit spørgsmål. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ikke kan sige noget pænt skal man lade være.. så ikke så meget herfra... eller også var det ikke hendes dag, men lidt mange regler og procedure skulle overholdes - det virkede ikke så GFE agtigt som der blev annonceret med for 2 år siden - jeg har ikke været der siden, men hvis hun tænder dig så prøv og giv en anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der også for et par år siden. Jeg har det som Rolias og kan ikke finde en masse pænt at sige. Det var middelmådigt i bedste fald. Havde købt 30 min og efter under 15 min sagde hun at vi skulle til at runde af. Det dræber for mig det hele!

Jeg kommer helt sikkert ikke igen.

man kan da håbe at hun er blevet bedre i mellemtiden, men Rolias bemærkninger gør det tvivlsomt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi for et års tid siden, må desværre give de andre ret, der er ikke noget godt at skrive om desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...