Hop til indhold
Miller223

OLIVIA 18 YEARS OLD TEEN. FIRST TIME IN CPH

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/278121

 

Ægte billeder og bryster, meget flot og slank ung pige.

Trods begrænset erfaring: dejligt blow, sex er ok, men lillemanden er ikke glad for gummi og creme, ikke hendes skyld.

Hun stoppede mig flere gange, ved slik/finger, gætter på hun er utryg ved at komme.

Kan anbefales hvis du søger en flot og uerfaren smuk ungpige, men forvent ikke hun lærer dig nye tricks.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen @Miller223  

Rimelig pris for så ung en godte. 

Hvor på Østerbro bare omtrent holder hun til?

Håber hun er lidt mere aktiv end vores anden fælles oplevelse - japanske Aina;)

Vi er åbenbart begge til de helt unge piger. Har du været hos Katrynaaa og Matylda?

Miller's

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Ser ud til at have bryster i størrelse b/c?

I henhold til annoncen er der mulighed for CIM - hvilket næsten er et must (BJ med kondom duer ikke..).

Jeg har også en svaghed for de unge piger og har meget god erfaring med Katrynaaa og russiske Lisa :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes kys er stort set ikke eksisterende (trods ren mund) og er i hvert fald meget langt fra Frankrig. 

Til gengæld kan man ikke få lov at slikke hende i mere end 2 minutter og ikke få lov til at støde igennem. 

Hendes forklaring på divergensen på ydelser ifht til annoncen er i øvrigt, at hun ikke selv har skrevet den...

jeg får et klart indtryk af en pige, som ikke kan lide sit nye hverv og bestemt ikke har lyst til at være her (med mindre hun kan få lov til at stå og rette på sine extensions og lave trutmund til sig selv i spejlet).

Min anbefaling er helt klart at undlade at besøge hende af hensyn til til dig selv men også til hende.

Jeg vil i øvrigt skyde hende til at være 22. 

Samme sted som den dejlige Julia. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ADVARSEL.. Kommer lige derfra, men skulle nok have læst FUNKY's anmeldelse først.

Det er helt skævt, det dér. Har sjældent oplevet noget lignende.

Hun er iskold, alt er galt og man må meget lidt. Hun er 100% fraværende og taler som en maskine. Intet er som i annoncen, undtagen priserne, som hun er ganske velinformeret om. 

Så for alles skyld: Stop med at komme dér.. Var tæt på at hænge en lille diskret seddel op ved indgangen... Én burde gøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JimmyChoo
Miller223 skrev, for 23 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/278121

 

Ægte billeder og bryster, meget flot og slank ung pige.

Trods begrænset erfaring: dejligt blow, sex er ok, men lillemanden er ikke glad for gummi og creme, ikke hendes skyld.

Hun stoppede mig flere gange, ved slik/finger, gætter på hun er utryg ved at komme.

Kan anbefales hvis du søger en flot og uerfaren smuk ungpige, men forvent ikke hun lærer dig nye tricks.

Jeg har også besøgt hende. Jeg er stadig helt høj over oplevelsen, jeg er sten sikker på hun er 18. 

Hun fortalte mig at hun kun har været i branchen i 2 måneder, så hun er meget uerfaren. Man skal nok sætte forventninger en smule ned hvis man er vandt til at besøge erfarne GPer, hvor det hele bare køre efter en dreje bog. Hun er ret usikker og har ikke helt lært at sætte kondom på endnu. 

Når det er sagt så er sexen rigtig god, hun trækker sig lidt tilbage når hun er ved at få orgasme, det virker som om hendes orgasme er meget intens. Hun sutter rigtig godt, taget sin alder i betragtning. Det bedste er nok at trænge op i hendes 18 årige fisse, helt frisk, stram og (næsten) ubrugt. Det føles lige en smule moralsk forkert at knalde så ung en pige, men efter 1 min er alt glemt, og når man mærker hvor våd hun bliver og hvor godt man glider så ved man hun er ægte liderlig. Hun åbner sig helt og man kan komme helt i bund. 

Hun er rigtig sød, taler perfekt engelsk, taler måske en smule for meget om sig selv, men det kan man vel forvente af en pige i hendes alder. 

Jeg skal forbi så mange gange jeg kan imens hun er her, det er sjældent at sådan en helt frisk pige kommer til byen. 

Jeg kan anbefale at besøge hendes hvis man tænder på tanken om en ung uerfaren pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JimmyChoo skrev, 1 time siden:

Jeg har også besøgt hende. Jeg er stadig helt høj over oplevelsen, jeg er sten sikker på hun er 18. 

Vildt. JimmyChoo's anmeldelse og Miller223's "nogenlunde OK"-anmeldelse har jeg svært ved at genkende. Eneste mulighed er, at I har været blandt de første? Altså for et par dage siden? Kunne forestille mig, at hun har haft en stejl læring her i Danmark, og måske blevet skolet lidt i, hvordan man kører en masse kunder smertefrit igennem. F.eks. gutten før mig i dag - han havde booket en time, men var ude efter 20 min (og så blev der skrevet efter mig, om jeg kunne komme lidt tidligere).

Vil lige sige, at jeg normalt er virkelig god til at skabe en super-kemi med de piger, jeg besøger. Så det er som sagt en ganske usædvanlig oplevelse jeg har haft, som på ingen måde stemmer med Jimmy og Miller.. Men mere er i stil med Funky's. 

Som lidt baggrund: Der er minimum to andre folk omkring Olivia; en anden pige (telefon-dame) og en "pimp".  "Pimpen" har stillet hende i udsigt, at der kan tjenes penge på at rekruttere piger i Spanien og de skulle dele 50/50. Hun virkede som om, hun var suget totalt ind i hele dette pengecirkus... 

Redigeret af RitterKugelbert
præcisering

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, 1 time siden:

Hej @JimmyChoo.

Er blæs med eller uden kondom? Synes det svæver lidt i vinden, når man læser ovenfor. 

Det er faktisk uden, men mega ringe. En overdreven fast hånd sørger for, at man ikke kan mærke noget. Og hvis man pænt beder hende slippe lidt kommer der lynhurtigt et modkrav om, at man så ikke skal røre spidsen af hendes extensions. Og så tager hun ellers fat igen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
RitterKugelbert skrev, for 7 minutter siden:

Det er faktisk uden, men mega ringe. En overdreven fast hånd sørger for, at man ikke kan mærke noget. Og hvis man pænt beder hende slippe lidt kommer der lynhurtigt et modkrav om, at man så ikke skal røre spidsen af hendes extensions. Og så tager hun ellers fat igen.  

Synes denne tråd forvirrer mere end den oplyser :) 

Er hun spansk da? Jeg tænkte hun var tjekke/polak/ungarer, udfra billlederne. 

Den ene halvdel af mig vil besøge hende. Den anden stritter voldsomt imod :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JimmyChoo

@underdog40 blow er uden I basis prisen. Hun kysede mig dybt med tungen, det betalte jeg ikke ekstra for.

Jeg syntes hun sutter ok, hun er ikke en leticia eller Mina. Men tager hendes erfarings niveau i betragtning så er det helt ok.

Redigeret af JimmyChoo

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, 1 time siden:

Synes denne tråd forvirrer mere end den oplyser :) 

Er hun spansk da? Jeg tænkte hun var tjekke/polak/ungarer, udfra billlederne. 

Den ene halvdel af mig vil besøge hende. Den anden stritter voldsomt imod :huh:

Forstår godt din forvirring. Jeg kan simpelthen ikke forstå, at det er den samme pige som JimmyChoo og til dels Miller skriver om. 

Ang. dit spørgsmål om nationalitet: Hun sagde, at hun var "40% russisk og 60% polsk" :) .. Det med Spanien var hendes (vistnok) russiske "pimp", der mente at kende en guldmine dernede, hvor hun så skulle rekruttere piger, der i forvejen arbejdede. Mest andre østeuropæiske. 

Igen: Jeg vil fraråde, men hvis du er MEGET nysgerrig, så tag derhen. Brug din mavefornemmelse, kig hende i øjnene, og vær parat til at dreje om, hvis du mærker den samme kølighed, som jeg mærkede fra starten. Så kan det ikke blive godt. Også selvom man tager tid til at snakke lidt med hende "inden" for at bløde op... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JimmyChoo
RitterKugelbert skrev, for 4 minutter siden:

Forstår godt din forvirring. Jeg kan simpelthen ikke forstå, at det er den samme pige som JimmyChoo og til dels Miller skriver om. 

Ang. dit spørgsmål om nationalitet: Hun sagde, at hun var "40% russisk og 60% polsk" :) .. Det med Spanien var hendes (vistnok) russiske "pimp", der mente at kende en guldmine dernede, hvor hun så skulle rekruttere piger, der i forvejen arbejdede. Mest andre østeuropæiske. 

Igen: Jeg vil fraråde, men hvis du er MEGET nysgerrig, så tag derhen. Brug din mavefornemmelse, kig hende i øjnene, og vær parat til at dreje om, hvis du mærker den samme kølighed, som jeg mærkede fra starten. Så kan det ikke blive godt. Også selvom man tager tid til at snakke lidt med hende "inden" for at bløde op... 

Hold nu op med alt det bullshit. Hun er en ganske normal pige fra Polen. Meget lig de andre piger som man kan besøge på den addresse. Alt det der russisk mafia halløj tror jeg ikke en meter på.

Hvis du havde en dårlig oplevelse, så opfør dig som en MAND og kom videre, der er ikke grund til at køre had mod pigen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JimmyChoo skrev, for 2 timer siden:

Hold nu op med alt det bullshit. Hun er en ganske normal pige fra Polen. Meget lig de andre piger som man kan besøge på den addresse. Alt det der russisk mafia halløj tror jeg ikke en meter på.

Hvis du havde en dårlig oplevelse, så opfør dig som en MAND og kom videre, der er ikke grund til at køre had mod pigen. 

Jeg har ikke nævnt noget om russisk mafia. Og jeg er altså ikke ene om at have haft en dårlig oplevelse, som jeg synes man bør skrive om (det har ikke noget med had at gøre). Specielt når annonce og virkelighed er så langt fra hinanden. Hvorfor skulle vi ellers være i det her forum, kære broder? Men du har haft en fin oplevelse - godt for dig - og så prøver jeg blot at finde ud af, hvad det skyldes. F.eks. om du mødte hende på en frisk førstedag?, eller andre ting. Hvis du kan bruge det til at stive din selvtillid af, så taber jeg ikke noget ved det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 1 time siden:

Var det noget @underdog40?

Jeg kunne godt bruge et review fra en mere erfaren bruger herinde;)

Jeg var faktisk på vej i dag, da jeg så anmeldelsen fra Funky. 

Jeg er også spændt, må jeg sige. Lige nu står det 2-2.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi og havde heller ikke en god oplevelse, jeg tror heller ikke at hun er 18 men det er også ligemeget, ung og smuk det er hun i hvertfald. 

Da hun modtog mig ved døren fik jeg et godt indtryk, syntes dog at hun talte lidt for meget - fair nok, intet problem. 

Men under selve akten virkede hun utilpas og ikke var ikke særlig berøringsvenlig. Sex var hun heller ikke god til (bj var rigtig ringe) men det forventede jeg heller ikke jf. announcen.

Jeg kommer ikke igen.

Redigeret af MikeMonger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må lære at gå herind og læse før jeg besøger en pige næste gang. Har haft en temmelig dårlig oplevelse hos hende. Kan læses her. 

Helt enige i de dårlige anmeldelser i denne tråd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...