Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var fornyligt forbi Apple i Rødovre.

Stedet ligger tæt på en stor og trafikeret vej. Indgangen er velbelyst. Det er ikke super diskret, men ikke specielt opsigtsvækkende heller. Hun deler stedet med nogle andre. Disse vil jeg skyde på, men jeg så dem ikke. Stedet var rent og pænt, det var dog ret varmt, så de havde en blæser kørende.

Jeg aftalte en times b2b massage med hj for 1000 kroner. Jeg blev tilbudt et bad, men jeg havde lige været i et hjemmefra så takkede pænt nej.

Vi tog begge tøjet af, og hun er rigtig flot. Store sili bryster, pæn røv, rigtig flot krop og ansigt. Billederne er af hende, dog er hendes ansigt kønnere i virkeligheden, mens brysterne er en smule mere falske og hun er ikke helt så kurvet.  Massagen var okay til god. Og hun brugte sine bryster en smule, men ikke meget. Efter lige over en halv time, var det tid til det første hj, det var helt fantastisk. Et virkeligt godt et af slagsen. Hun er sød og vi snakkede lidt. Jeg fik mere massage, til hun spurgte om jeg var klar til hj nummer to. Ja tak, det var jeg. Man må ikke pille, men jeg fik lov til lige at mærke brysterne efter engang.

Der kommer jeg helt sikkert igen. Næste gang nok en fuld cocktail.

 

Redigeret af Candywave

Del dette indlæg


Link til indlæg
Candywave skrev, 1 time siden:

Jeg var fornyligt forbi Apple i Rødovre.

Stedet ligger tæt på en stor og trafikeret vej. Indgangen er velbelyst. Det er ikke super diskret, men ikke specielt opsigtsvækkende heller. Hun deler stedet med nogle andre. Disse vil jeg skyde på, men jeg så dem ikke. Stedet var rent og pænt, det var dog ret varmt, så de havde en blæser kørende.

Jeg aftalte en times b2b massage med hj for 1000 kroner. Jeg blev tilbudt et bad, men jeg havde lige været i et hjemmefra så takkede pænt nej.

Vi tog begge tøjet af, og hun er rigtig flot. Store sili bryster, pæn røv, rigtig flot krop og ansigt. Billederne er af hende, dog er hendes ansigt kønnere i virkeligheden, mens brysterne er en smule mere falske og hun er ikke helt så kurvet.  Massagen var okay til god. Og hun brugte sine bryster en smule, men ikke meget. Efter lige over en halv time, var det tid til det første hj, det var helt fantastisk. Et virkeligt godt et af slagsen. Hun er sød og vi snakkede lidt. Jeg fik mere massage, til hun spurgte om jeg var klar til hj nummer to. Ja tak, det var jeg. Man må ikke pille, men jeg fik lov til lige at mærke brysterne efter engang.

Der kommer jeg helt sikkert igen. Næste gang nok en fuld cocktail.

 

Ca samme oplevelse jeg havde for et års tid siden, superlækker, men når man slet ikke må pille bliver b2b lidt tamt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Magico skrev, for 8 timer siden:

Tydeligvis "det gule hus"

Hun er taget hjem såvidt jeg ved.
Ditto for "Newyear", så mon ikke der snart kommer nye "lækkerier" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
sexaddict skrev, for 45 minutter siden:

Godt at Candywave ikke så de andre, som Apple deler stedet med, for så havde han skudt dem :)

Utroligt hvad et komma ville have gjort. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, den 1/7/2019 at 19:29:

Nu er der en Mimi. Nogen der har været der og vil dele?

Fik aldrig skrevet et svar her. 
Efter en række meget forskellige men alle gode oplevelser de seneste måneder - June, Nina, Nadia og en jeg ikke kan huske navnet på - kiggede jeg forbi huset uden aftale for små 3 uger siden omkring frokostpausen.

Mimi åbnede, og bekræftede efter lidt vanskelig kommunikation (virkelig dårligt engelsk) at hun ville have tid med det samme, 30 min FP. Hun var meget mere petit end billederne antydede, og bitte små spændstige bryster, igen, mindre end billederne antydede (var alle tildækket). Udseende helt oppe at tinge på 9, hvis man er til skønne petit thai. 

Herefter gik det kun ned ad bakke: Ventede i evigheder på første bad, hun var travl på telefonen konstant, gad ikke snakke overhovedet. Endelig klar på sengen prøvede først med en noget klodset nossemassage et minuts tid, inden hun erkendte at der nok skulle suttes liv i den. Derefter, fik jeg et godt, dybt, men noget hurtigt blow. På med hatten, 5 minutters cowgirl, og så mente hun det var slut! Fik kommunikeret at jeg faktisk ikke var færdig ("why not", var svaret resolut). Så noget handjob hvor hun hele tiden skulle justere positionen, virkede skrækslagen for at blive ramt at et langskud. Jeg burde have stoppet legen her, men valgte at få lette trykket i teknisk forstand. Da det skete var hun allerede klar med diverse servietter i den anden hånd. 

Efter denne "fornøjelse", kort bad, og tilbage til værelset for at klæde mig på. Ingen snak overhovedet, hun var dybt begravet i sin smartphone. 

Nok min egen fejl at dukke op uden aftale. Men herregud for en miserabel omgang fra en diva/prinsessetype der ellers havde teknikken i orden. 

Valgte at give det gule hus en pause! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...