Hop til indhold
JohnBlow

Sexy sekretær threesome med Samantha og Nicole

Recommended Posts

Et kig på billedet af Samantha og Nicole som sexy sekretærer og jeg var solgt. Jeg aftalte en time med dem og, på SMS, fortalte om min svaghed for sekretærer.  De svaret positivt tilbage og lovede at the meeting ville være helt specielt.

Her til formiddag mødte jeg så op i Glostrup. Meget passende, der var advokat kontor lige ved siden af, så jeg passede fint ind. Bankede forsigtigt på døren. Der blev åbnede og Nicole og Samantha stod klar - jeg måtte tag en dyb indånding - i perfekt (sexy) sekretær dress. Små mini-kjoler, skjorter, håret sat op, høje hæle, sorte nylon med hofteholdere og briller. 

De smillede og inviteret mig ind, kindkys og så frem mod soveværelset. Så langt, så godt. Jeg tager let fat om nakken på Samantha og hun svare glidende igen med et langt tungekys. Derefter får jeg et af Nicole. Så giver de hinanden et langt kys og smiler til mig. Jeg svare noget i retningen af det her er godt og at jeg heller må få betalt. De griner sødt og kysser videre. 

Det praktiske overstået, og så er der ellers dømt kyssen, blowjob og berøring. De forstå begge at lytte til min styring og uudtalte ønske. Det hele forgår stående sådan at jeg kan fuldt udnytte spejlet. 

Langsomt tager de tøjet af mig men beholder deres eget på, hvilket var helt som ønsket. De skiftes mellem at kysse mig og sutte mig, med passager hvor de begge sutter på samme tid. Da det er lige op over, beder jeg om et time out og ligger mig på senge.

De begynder at kysse hinanden igen, og Nicole sætter sig på gulvet foran Samantha og langsomt slikker hende. Jeg kigger på og - meget forsigtigt - holder pilken stiv. Efter et par minutter må jeg bare være med og stiller mig om bag Samantha og begynder at kysse hende i nakken og massager hendes bryster. Hun bukker sig forover og kysser Nicole, mens min hånd glider ned over hendes baller og ind mellem hendes ben. 

Så er det min tur til af være i midten, og de skiftes til at være på knæ foran og være bag ved mig. Det er fantastisk og der går ikke længe inden jeg beder dem begge sætte sig på knæ foran så jeg kan afslutte. De sutter begge, dybt og på kuglerne og til sidst kommer jeg ud over Samantha’s bryster og skjorte.

Her er falder jeg så om på senge og vi hygge snakker et stykke tid. Et bad og så er jeg videre.

Stedet: Fint, rent, diskret. Lidt for lidt plads til 3 personer i det lille soveværelse, i hverfald hvis det hele forgår på gulvet.

Samantha og Nicole: Flotte kvinder, billederne er rigtige.

Sex: Dejligt, de fornemmet mine ønsker og var rigtig gode til at tag styring når der var behov for det.

Gentagelse: Hvis jeg var typen som kom tilbage ... så vil det være her. Tror kun det kan blive endnu bedre næste gang.

John Blow

Redigeret af JohnBlow
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

Ingen er bedre end Nicole og ØV jeg er på sommerferie så jeg når ikke at møde hende og Samantha samtidigt ... Håber at de kommer tilbage til DK sammen igen !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 19 timer siden:

Håber at de kommer tilbage til DK sammen igen !!!

Helt enige - det er absolut ikke usandsynligt at jeg besøger dem igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...