Hop til indhold
prøvemanden

Nina samsøgade

Recommended Posts

Hej fik lyst til noget sex i går så ringet rundt, desværre var en af mine fast ikke på vagt, så valget faldt på Nina, fra Samsøgade.

for folk som kender det, så det noget med et flag i vinduet....

kigge forbi og så der var ledig ringet på, og blev lukke ind af en høj kvinde modne og med en lidt stor mave..

hun venlige og flink, spurgte til super fransk, men det gav hun ikke, men kunne give et godt bud på fransk og dansk med gummie, og skulle nok sutte så det blev dejligt med gummi...

acceptere prisen og vi smider tøjet... vi ligger os på sengen og hun leger lidt med pikken, og den bliver stiv.. .på med gummiet...

og hun sutter, faktisk ok blow, ikke fantastiks men hun tager den så dybt hun kan...

hun sætter sig over på og ridder lidt, ok sex, leger lidt med bryster som er måske en lille C skål, vorter stritter,

så spørger hun om vi skal prøve noget andet...

ja hende om på ryggen og så mig op i hende igen, køre på, og hun leger med at støne og ja jeg kommer, de vanlige luder ting, de virker ikke rigtigt, men hun gør indsat..

får kørt til jeg kommer...

af med gummiet... og tøjet på--

en ok udløsning-- ikke fantastisk, men hun service minde ønsker at gøre det godt for dig, venlige og rar..

sexen: ikke fantastiks lidt kedeligt, men er du til almenlige sex, hvor du kan bestemme hvad og hvor hurtigt det skal være, så det ok... måske 8 ud af 13, prisen afgøre også at det er ok, havde det været dyr havde jeg nok følt jeg spildt mine penge....

udseende: 7, lidt slidt, og fået en maven, men er som man forventer en modne dame, alder er svært at sige, måske midt 50...

stedet: 9 gamle kendt sted i århus, slidt men pæn og rart sted at være . og altid modne damer.

gentagelse: jo måske når vi min fast dame ikke er på, kan jeg finde på at tage en hurtigt omgang ved hende igen... men ellers ikke.

alt i alt, det løfter oplevelse at hun forsøger at tilfredsstille dig, du i fokus hele tiden..

hun sød og venlige, med fornuftigt pris gjorde det til en ok oplevelse...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...