Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg var på besøg på Viborgvej 49 i Skive i sidste uge.

Der var vejarbejde, så min plan om at parkere overfor lykkedes ikke. Jeg måtte bagom og parkere på parkeringspladsen lige ved huset. Ikke så diskret, men ok for mig.

Pigen hed Linda og var rigtig sød. Høj slank pige med håndfuld store bryster. Jeg syntes ikke billederne yder hende retfærdighed, hun er kønnere i virkeligheden.

Efter lidt massage lagde hun, helt uopfordret, op til blowjob uden. Jeg sagde "nej tak", hun så på mig og sagde "thank you". Vi fik gummi på og var rundt i flere stillinger.

En rigtig god oplevelse, og gentagelsesfaren er stor.

1/2 time 1000 kr.

Havde vi aftalt kondom hele vejen så var prisen måske en anden.

Vest

Skrevet
  • Author

Annoncelight, skriv "Skive", så kommer annoncen frem.

Kan ikke linke på min telefon.

Skrevet

Den tåler da vidst at blive flyttet :rolleyes:

Skrevet

Var der for en lille måned siden og der var hed hun så bare tip istedet ( https://annoncelight.dk/showad/277766 ) og hun gjorde det også rigtigt godt dog var hun lidt forvirret og troede jeg var kommet pludseligt hvor hun så bare gav sig igang med at kæle for mig og gøre mig klar til at komme ud af døren igen men måtte lige påpege at jeg ikke var kommet og jeg da gerne så en "hjælpende hånd" med det problem og blev også gjort uden nogen form for brok. 

Men 2 ting jeg var lidt utilfreds med var jeg havde købt 1 time og var ude af døren igen efter 40 min. Det syntes jeg ikke så godt om og så var hende der modtog mig i døren var ikke glædes pigen og modtageren havde en ret sur attitude. Og som vestnudisten skrev er der vejarbejde så kan være lidt besværlig at finde et sted at holde hvis man ikke kender området.

• 3 weeks later...
Skrevet
basse1972 skrev, for 4 timer siden:

er der stadig vejarbejde på Viborgvej.?

Hej

de er ikke helt færdige......men omkring nr. 49.     Mener jeg de er færdige. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.