Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var på besøg på Viborgvej 49 i Skive i sidste uge.

Der var vejarbejde, så min plan om at parkere overfor lykkedes ikke. Jeg måtte bagom og parkere på parkeringspladsen lige ved huset. Ikke så diskret, men ok for mig.

Pigen hed Linda og var rigtig sød. Høj slank pige med håndfuld store bryster. Jeg syntes ikke billederne yder hende retfærdighed, hun er kønnere i virkeligheden.

Efter lidt massage lagde hun, helt uopfordret, op til blowjob uden. Jeg sagde "nej tak", hun så på mig og sagde "thank you". Vi fik gummi på og var rundt i flere stillinger.

En rigtig god oplevelse, og gentagelsesfaren er stor.

1/2 time 1000 kr.

Havde vi aftalt kondom hele vejen så var prisen måske en anden.

Vest

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der for en lille måned siden og der var hed hun så bare tip istedet ( https://annoncelight.dk/showad/277766 ) og hun gjorde det også rigtigt godt dog var hun lidt forvirret og troede jeg var kommet pludseligt hvor hun så bare gav sig igang med at kæle for mig og gøre mig klar til at komme ud af døren igen men måtte lige påpege at jeg ikke var kommet og jeg da gerne så en "hjælpende hånd" med det problem og blev også gjort uden nogen form for brok. 

Men 2 ting jeg var lidt utilfreds med var jeg havde købt 1 time og var ude af døren igen efter 40 min. Det syntes jeg ikke så godt om og så var hende der modtog mig i døren var ikke glædes pigen og modtageren havde en ret sur attitude. Og som vestnudisten skrev er der vejarbejde så kan være lidt besværlig at finde et sted at holde hvis man ikke kender området.

Del dette indlæg


Link til indlæg
basse1972 skrev, for 4 timer siden:

er der stadig vejarbejde på Viborgvej.?

Hej

de er ikke helt færdige......men omkring nr. 49.     Mener jeg de er færdige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...