Hop til indhold
Normann1001

Trine Tease i Odense

Recommended Posts

Var her til formiddag forbi Olaf Ryesgade i Odense for at besøge Trine.

Har besøgt hende tidligere hos Skibhuspigerne og fik lige lyst til at besøge hende igen.

Trine er en lille lækkermås med de saftigste bryster, som godt nok lugter langt væk af silicone, men det er der jo mange i denne branche der har.

Købte som altid en halv time, og Trine gik straks igang da hun havde været ude med pengene.

Hun kunne godt huske mig fra sidste besøg, så hun startede med at kæle og kysse. Lidt overfladiske kys!

Til gengæld startede hun med at slikke pik inden hun fandt kondomet frem, det har jeg ikke prøvet med Trine før. Men hold kæft hvor hun hun pro og god til det. Efter lidt slikken og kælen lagde jeg mig på sengen og hun red en tur på pikken. Det gik alt for stærkt for mig fordi hendes fantastiske bryster pirrede helt vildt.

Så jeg bad hende sætte sig på alle fire så jeg kunne kneppe hende igennem bagfra, og hold op for en god røv.

Efter en hård gang baghyler trak jeg mig ud og bad hende ride mig færdig.

Som tidligere med Trine var det en super oplevelse at besøge hende. Hun er bare så pro så det bliver til en fornøjelse. Hun virker ægte og nærværende.

Kommer igen i januar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...