Hop til indhold
Månestjerne

Lige lidt tanker i natten

Recommended Posts

Er det fedt og frækt at blive kysset af en pige der lige er blevet sprøjtet i munden af en anden - eller hvordan hænger det sammen for den enkelte???

 

For mit eget vedkommende kysser jeg kun med den samme pige. Vi har også rigtig kærestesex  - og jeg kommer oppe i hende. Hun fortæller mig, at jeg er den eneste hun gør det med, fordi hun kan li mig.

Meeeen nu er jeg jo ikke helt født i går :( . Så selvfølgelig tænker jeg mit. Det kom bare lige så stille snigende og har stået på i snart 2 år.

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal med det og hvordan jeg skal lande den. Er vist blevet forelsket i pigen - så det giver da nogle tanker.

Mon andre er eller har været i samme situation og hænger lidt på den??

De andre jeg besøger når hun er i Thailand er helt efter bogen og uden slinger i valsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 2 minutter siden:

Er det fedt og frækt at blive kysset af en pige der lige er blevet sprøjtet i munden af en anden - eller hvordan hænger det sammen for den enkelte???

 

For mit eget vedkommende kysser jeg kun med den samme pige. Vi har også rigtig kærestesex  - og jeg kommer oppe i hende. Hun fortæller mig, at jeg er den eneste hun gør det med, fordi hun kan li mig.

Meeeen nu er jeg jo ikke helt født i går :( . Så selvfølgelig tænker jeg mit. Det kom bare lige så stille snigende og har stået på i snart 2 år.

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal med det og hvordan jeg skal lande den. Er vist blevet forelsket i pigen - så det giver da nogle tanker.

Mon andre er eller har været i samme situation og hænger lidt på den??

De andre jeg besøger når hun er i Thailand er helt efter bogen og uden slinger i valsen.

Mon ikke du får mere reaktion på dit indlæg hvis du flytter den ned under "hyggesnak" eller "debat" rubrikken nederst på  siden ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 20 timer siden:

@Månestjerne så spørger jeg måske bare dumt. Men tænker om du så ikke bare skulle undlade at kysse med nogen som lader sig sprøjte i munden. 

Kan ikke afvise, at jeg formulerer mig forkert, men tænker du lige skal læse oplægget igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 20 timer siden:

Mon ikke du får mere reaktion på dit indlæg hvis du flytter den ned under "hyggesnak" eller "debat" rubrikken nederst på  siden ;-)

 

Jo det kan du ha ret i. Det kunne sagtens være en generel debat. Grunden var, at jeg lige havde læst indlæg om at komme i munden på pigen - og så fordi jeg stort set kun bevæger i Thaiverdenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 21 timer siden:

Vi har også rigtig kærestesex  - og jeg kommer oppe i hende. Hun fortæller mig, at jeg er den eneste hun gør det med, fordi hun kan li mig.

Sådan får jeg også fortalt af to piger. Jeg tror naturligvis på dem:D Måske din hedder det samme som en af mine?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan ikke afvises :) . Thaipiger er og bliver Thaipiger :)  Og selvfølgelig tror vi på dem -:)  Og det foregår vist i stor stil rundt i landet. :)

I denne forunderlige og skræmmende verden. Skræmmende for hvorfor er jeg havnet i denne verden? Jeg kunne jo bare finde en kæreste og hygge med hende - men det her tænder og drager mig helt vildt... Ikke spillelidenskab, men vist samme afhængighed.

Det startede med lidt uskyldigt massage for nogle år siden. Så kom en hånd ind i billedet - pludselig tog det fart og pludselig går det op for en, at man befinder sig ved en luder og grænsen hele tiden  skal flyttes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, det kom såmænd bare en dag jeg læste om to (altså ikke samtidig) der havde været i Fredericia og lystigt redegjorde for hvordan de var kommet i munden på den heldige :)

Derfor kom tanken om dem der kommer efter og kysser med pigen måske bare 10 min senere. :) Eller slikker en pige som en anden lige har tømt sig i... Tænker om nogen måske tænder på tanken??

Jeg for mit vedkommende, og min gode moral, tænder af ved tanken... Men det forhindrer åbenbart ikke mig og min syge dobbeltmoral i at tømme mig dybt oppe i min faste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, den ‎30‎-‎06‎-‎2019 at 20:13:

Nå, det kom såmænd bare en dag jeg læste om to (altså ikke samtidig) der havde været i Fredericia og lystigt redegjorde for hvordan de var kommet i munden på den heldige :)

Derfor kom tanken om dem der kommer efter og kysser med pigen måske bare 10 min senere. :) Eller slikker en pige som en anden lige har tømt sig i... Tænker om nogen måske tænder på tanken??

Jeg for mit vedkommende, og min gode moral, tænder af ved tanken... Men det forhindrer åbenbart ikke mig og min syge dobbeltmoral i at tømme mig dybt oppe i min faste.

Tja. du har nok selv oplevet det uden at vide det. mon ikke tiden imellem hver kunde blandt andet bruges til, at friske mund m.v. op :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...