kingdane68 398 Skrevet 26. Juni, 2019 Blev lige narret af en Sugarbabe, som først solgte mig et billedet til 100kr. - det kom fint, og var ret frækt! Så ville hun have 250 for en video, og dem overførte jeg også. Men der kom så ikke noget, og hun blokerede mig på SD med det samme, dog ikke på snap...?? Jeg er kold over pengene, men det kan jo være at andre ikke er.... Jeg kan ikke præsis huske hende brugernavn på SD men det er noget med Isa18 eller noget i den stil. På Snap hedder hun Gunillababen. Bare en generel advarsel om at gå langt uden om hende!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 27. Juni, 2019 kingdane68 skrev, for 9 timer siden: Blev lige narret af en Sugarbabe, som først solgte mig et billedet til 100kr. - det kom fint, og var ret frækt! Så ville hun have 250 for en video, og dem overførte jeg også. Men der kom så ikke noget, og hun blokerede mig på SD med det samme, dog ikke på snap...?? Jeg er kold over pengene, men det kan jo være at andre ikke er.... Jeg kan ikke præsis huske hende brugernavn på SD men det er noget med Isa18 eller noget i den stil. På Snap hedder hun Gunillababen. Bare en generel advarsel om at gå langt uden om hende!! Da hun har blokeret dig kan du jo ikke linke til profilen, men kan du evt. skrive hendes profilnavn så andre ikke falder i lige som dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 27. Juni, 2019 Hun hed noget med isa18, eller noget i den stil. Billedet har jeg af gode grunde ikke, da hun blokerede mig lige efter hun snød mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 27. Juni, 2019 Hvis du eller andre har en profil på SD, kan i muligvis finde hende og så skal jeg nok verificere. Hun har langt lyst krøllet hår som dækker halvdelen af ansigtet på profilbilledet. Flot pige! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 27. Juni, 2019 kingdane68 skrev, for 1 time siden: Hvis du eller andre har en profil på SD, kan i muligvis finde hende og så skal jeg nok verificere. Hun har langt lyst krøllet hår som dækker halvdelen af ansigtet på profilbilledet. Flot pige! https://sugardaters.dk/show?alias=Isagirl18 svarer til beskrivelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 28. Juni, 2019 Casten skrev, for 22 timer siden: https://sugardaters.dk/show?alias=Isagirl18 svarer til beskrivelsen. Yes, det er præcis hende!! Watch out! hun tyvstjæler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg