Hop til indhold

Recommended Posts

Blev lige narret af en Sugarbabe, som først solgte mig et billedet til 100kr. - det kom fint, og var ret frækt! Så ville hun have 250 for en video, og dem overførte jeg også. Men der kom så ikke noget, og hun blokerede mig på SD med det samme, dog ikke på snap...??

Jeg er kold over pengene, men det kan jo være at andre ikke er....

Jeg kan ikke præsis huske hende brugernavn på SD men det er noget med Isa18 eller noget i den stil. På Snap hedder hun Gunillababen.

Bare en generel advarsel om at gå langt uden om hende!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 9 timer siden:

Blev lige narret af en Sugarbabe, som først solgte mig et billedet til 100kr. - det kom fint, og var ret frækt! Så ville hun have 250 for en video, og dem overførte jeg også. Men der kom så ikke noget, og hun blokerede mig på SD med det samme, dog ikke på snap...??

Jeg er kold over pengene, men det kan jo være at andre ikke er....

Jeg kan ikke præsis huske hende brugernavn på SD men det er noget med Isa18 eller noget i den stil. På Snap hedder hun Gunillababen.

Bare en generel advarsel om at gå langt uden om hende!!

Da hun har blokeret dig kan du jo ikke linke til profilen, men kan du evt. skrive hendes profilnavn så andre ikke falder i lige som dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du eller andre har en profil på SD, kan i muligvis finde hende og så skal jeg nok verificere. Hun har langt lyst krøllet hår som dækker halvdelen af ansigtet på profilbilledet. Flot pige!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...