Hop til indhold
Guest JohnWayne83

Lorena, Kruså

Recommended Posts

Guest JohnWayne83

Besøgte hende i eftermiddag - hun bar ikke make up, så er faktisk i tvivl om det er hende eller ej. Tror det ikke, men kroppen passer meget godt. Fik aftalt 45 min. med megafransk og og kys for 150 EUR.

https://annoncelight.dk/showad/227430

Brysterne har fået lidt hjælp, men en fantastisk latino røv - dejlig fast og stor ift. resten af kroppen.

Desværre ikke den bedste oplevelse. Tantekys og ingen tunge. Masser af glidecreme og brød sig ikke om hænder mellem benene. Hun sutter udmærket, men en del hånd. Kondom fundet frem og mere glidecreme. Klager på forhånd over jeg er for stor til hende. Hun er stram, men men gør desværre også hun er tilbageholdende. Efter et par minutter vil hun sutte igen og prøver at gøre mig færdig. Hun bliver irriteret da jeg siger jeg vil tage hende i doggy, da hun så skal bruge et kondom mere. Under doggy får jeg stødt lidt i bund og klasket lidt til røven og ender med at fylde gummiet. Kort afsked og ud i bilen igen.

Flot pige og snakker fint engelsk, men manglende indlevelse gør jeg ikke kommer igen.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...