Hop til indhold
Kresten Pikhår

Sort pige med kæmpebryster!

Recommended Posts

Overskriften siger sig selv - nogle der har nogle gode anbefalinfer. Engang var der en Tuya/Yana, som var på det nu lukkede sted i Vollerslev ved Ringsted - hun havde dejlige kæmpestore bryster. Jeg ved, at hun også jobbede i Odense senere, men hun er forsvundet. Nogle der ved, hvor hun er nu - eller har andre lignende anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville være rart med et fingerpeg om, hvor i landet du søger. Så var der måske en og anden, der kunne hjælpe dig. Din angivelse af Ringsted betyder jo ikke nødvendigvis, at det er dit normale operationsområde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Primært i Hovedstadsområdet - men jeg er ganske mobil - så jeg modtager gerne tips i hele landet.

Du kunne jo prøve Liza hos Valby Roses. Jeg tror, hun er noget i den retning.

Har selv været på stedet for 16 måneder siden efter positive anmelselser af hende på Hedomax, men traf hende desværre ikke. Blev i stedet spist af med en helt ung pige, som bestemt ikke er at anbefale.

Se evt. min anmeldelse på Hedomax.com af 08.08.11.

På falderebet kan jeg anbefale Shila på Hvidovrevej 86, som annoncerer i Travbladet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvede du hende 3 gang BX? Bare for at være sikker på hun var kedelig :lol::lol:

Nej, Århuselsker, det gjorde jeg ikke. Jeg fik nok af hende, jeg fik tildelt i stedet for Liza selv.

Hun ville have flere penge end det aftalte, og jeg blev nærmest smidt ud, inden min tid var gået. Også sexuelt var det en skuffer, så jeg har ikke villet prøve lykken yderligere dér, selvom Liza kan give våde drømme. Det kan være, at efterlyseren er en mere rå type end jeg, der kan slå i bordet og få det aftalte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæ det var fordi dit indlæg var vist 3 gange. Men de 2 er nu slettet:))

Nå, det havde jeg ikke set, men Organizer har givet mig besked på PB – midt i sin øvrige travlhed. Årsagen til de tre ens er ikke, at jeg har drukket, men at jeg sidder ved en meget langsom forbindelse, og så bliver man utålmodig og klikker nok en gang for at se, om der er liv i skidtet :) .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan en kvinde elskede jeg engang med :D

Forhåbentlig gav hun ikke stød. Det er lige før, at det her norske grej gør :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... Undskyld Kresten P.....!

Århuselskeren og jeg kom vist (i jule/nytårskådhed?) til at kapre din tråd. Håber, du bærer over med os :). Håber ligeledes, at du kunne bruge noget af det, jeg skrev ovenfor :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der virkelig ikke regler på dette forum om genoplivning af gamle tråde?

 

Det burde der være. Det er PISSETRÆLS at se en eller anden bumpe en 2-3 år gammel tråd. Specielt fordi de ofte er bumpet uden nogen særlig grund, anden end den der bumper søger samme slags pige feks.

Tråde over 1 år gammel burde låses, og kun åbnes op efter henvendelse til admin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke se hvorfor der skulle være regler for at genoplive gamle tråde

 

Denne tråd her er et godt eksempel. Den er halvandet år gammel med en forespørgsel fra en bruger der ikke har været aktiv i omtrent en måned. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne tråd her er et godt eksempel. Den er halvandet år gammel med en forespørgsel fra en bruger der ikke har været aktiv i omtrent en måned. 

 

Hvis en nu genopliver en gammel tråd som jeg har skrevet for 1½ år siden så vil det også være forkert?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne tråd her er et godt eksempel. Den er halvandet år gammel med en forespørgsel fra en bruger der ikke har været aktiv i omtrent en måned.

Prøv at læse denne tråd

Hvad var det. Der fik dig ind i den tråd, jeg nu skriver i? Var det overskriften? - så er der jo aktuelle oplysninger! Var det fordi, du ikke havde bemærket, at det var en gammel tråd? - så gør du dig "skyldig" i samme "forseelse" som jeg gjorde! Er det for at brokke dig? - så har jeg svært ved at tage dig seriøst!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se at i to, Nuhok og warmgun, tager det her meget forkert. I tror der ligger fordømmelse, svinen til og hakken i luften. Det var bare et uskyldigt spørgsmål, som i tillægger en masse. 

 

I min færden på internettet har der på stort set alle fora været regler omkring dette. Du kunne bare have svaret nej og så ville det være det. Prøv nu bare at se ting fra den positive side, i stedet for at tage sådan på vej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det handler om at tråde der er meget gamle, ikke er opdaterede. Dvs den gamle information er ofte irrelevant, og gammel. Så er det bedre at starte en ny tråd op, og linke til den gamle, i stedet for at genoplive en gammel tråd, med meget information ingen reelt set ved om er aktuelt mere. Og specielt i købesexbranchen, kommer og går kvinderne meget hurtigt, og skifter navn hurtigt. Jeg synes helt klart at ALT for ofte bumper man tråde, der "hører hjemme" for 1-2 år siden, og ikke mere bør bruges.

Man henvender sig til folk der ikke mere er der i tråden. Men jeg kan fint forstå hvis man har behov for at bruge tråden, det bør dog gøres i et link i en ny tråd, og ikke ved at bumpe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se at i to, Nuhok og warmgun, tager det her meget forkert. I tror der ligger fordømmelse, svinen til og hakken i luften. Det var bare et uskyldigt spørgsmål, som i tillægger en masse. 

 

I min færden på internettet har der på stort set alle fora været regler omkring dette. Du kunne bare have svaret nej og så ville det være det. Prøv nu bare at se ting fra den positive side, i stedet for at tage sådan på vej. 

 

Så svare jeg nej og ser tingene fra den positive måde som jeg altid har gjort.

Redigeret af nuhok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...