Hop til indhold
Guest Slemme Line

SLEMME LINE TAKKER AF FOR NU.

Recommended Posts

Guest Slemme Line

Blot en servicemeddelse for de der har kendskab til mig eller måtte bekymre sig om mit velbefindende.

Jeg har det godt og ingen har generet mig.

Jeg lukker min Slemme Line profil for nu....

Hold humøret højt og tonen god her på eroguide.

Knus og rigtig god sommer- Line<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Kære slemme lækre Line. rigtig god sommer til dig <3  - og alt godt på din videre færd i livet....knuz Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Quickdraw84

Håber du får en rigtig fantastisk sommer, skønne slemme line :wub:

Og jeg vil ønske dig al mulig held og lykke i fremtiden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 4 minutter siden:

Blot en servicemeddelse for de der har kendskab til mig eller måtte bekymre sig om mit velbefindende.

Jeg har det godt og ingen har generet mig.

Jeg lukker min Slemme Line profil for nu....

Hold humøret højt og tonen god her på eroguide.

Knus og rigtig god sommer- Line<3

Love is the air. 

Læks sommer. Og go vind

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand1

Ønsker dig ALT mulig held og lykke i fremtiden - du fortjener det.<3

Send mig gerne en PM hvis du har mulighed for det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God vind fremover. Tak for din muntre tilstedeværelse her på EG. Jeg kommer til at savne dine fiffige kommentarer :wub:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonderosen skrev, for 55 minutter siden:

En stopper ny Darling dukker op boys,,,

Med alt respekt for andre kvinder men de skal stå tidligt op for at følge i slemme Lines fodspor 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære slemme Line

Tak for alle dine både kække og muntre bemærkninger og kommentarer ' kommer til at savne dem.

Jeg ønsker alt godt fremover.

Stort Knus og kram fra Booob :wub: :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja meget øv , jeg har selv savlet til hendes frække flotte selfietråd, og nydt hendes til tider ret skarpe meninger og kommentarer

Kære Slemme Line håber at alt er ok godt hos dig og dine nærmeste, ønsker dig kun alt det bedste fremover

super mange gange tak for dine flotte og frække billeder, du vil blive max. savnet;)

Stort kram fra Hunter

P.S. rigtig god træning med en hvis heldig herre som slap igennem nåleøjet , noget som mange andre aldrig gjorde :)

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Slemme  Line er  en  af  de  få  kvinder  som  jeg  har  haft  kontakt  til gennem EG.  En  skøn  intelligent  kvinde, som  ikke  er  bange  for  at  give  hendes  mening  til kende. Dejligt  der  er kvinder  som  slemne  Line  og @Frodige Ida   som  giver  udtryk  for  deres  holdninger uanfægtet at  det  ikke  altid  er  lige  populært.

Slemme Line  er  efter min mening, stilfuld og  elegant både i udseende  og  i personlighed - jeg  kan  fortsætte  i  det  uendelige  med  roser.  

Jeg  er  sikker  på  at  vi  på  et  tidspunkt  kommer  til at  mødes  irl  skønne kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 55 minutter siden:

Slemme  Line er  en  af  de  få  kvinder  som  jeg  har  haft  kontakt  til gennem EG.  En  skøn  intelligent  kvinde, som  ikke  er  bange  for  at  give  hendes  mening  til kende. Dejligt  der  er kvinder  som  slemne  Line  og @Frodige Ida   som  giver  udtryk  for  deres  holdninger uanfægtet at  det  ikke  altid  er  lige  populært.

Slemme Line  er  efter min mening, stilfuld og  elegant både i udseende  og  i personlighed - jeg  kan  fortsætte  i  det  uendelige  med  roser.  

Jeg  er  sikker  på  at  vi  på  et  tidspunkt  kommer  til at  mødes  irl  skønne kvinde. 

Kan kun give dig ret, idet jeg har været en af de heldige der har mødt hende flere gange  ;-) . Kender jeg hende ret dukker hun op herinde igen på et tidspunkt, for tror ikke helt hun kan undværre det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun sige øvvvv, held og lykke med den skønne livet, faktisk du var på min ønsker listen, men det lykkedes ikke, måske i næste livet, mest vil savner dig og Mr Filantrops oplevelse 

Mange hilsner 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line skrev, den 26.6.2019 at 19:51:

Jeg har det godt og ingen har generet mig.

Jeg lukker min Slemme Line profil for nu....

Ellers siger du bare til :), hvis det skulle ske igen.
 

Ja den dejligste KVINDE.... det er helt sikkert

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det Søde til kaffen bliver aldrig det samme

forventningen om at åbne Slemme Line og se læse hvad der hos mig kun er en stor stor Drøm

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 6 timer siden:

Fatter ikke hvorfor man lukker sin profil, man kan jo måske have lyst til at komme tilbage...men ok

god vind Line:)

Det kan være, hun (gen)opretter sig som Slemmeline :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft fornøjelsen af denne helt igennem fantastiske kvinde, flere gange. Og der er ingen tvivl om at hun vil blive savnet.

Sjældent har jeg mødt en kvinde der i den grad ved hvad hun vil have, og så er så fantastisk god til det hun laver. Den mest ærlige GP. jeg nogen sinde har mødt. Fik mulighed for at lære hende at kende også fra den mere private side.

 

Line, jeg ved du læser med, glæder mig til vi ses igen. <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...