Hop til indhold
kunforsjov75

Ægte liderlighed og kemi.

Recommended Posts

Dette kunne have været min bedste anbefaling af en gp nogenside. Men pågældende pige ville ikke have en anmeldelse. 

Jeg trængte og trænger mega meget til at nusse, kæle og berøring. Skrevet med et par søde piger, men det har ikke passet ind i kalender. I går var behovet dog mere sex. Smage og mærke en kvinden under og over mig. Fik aftalt en time. Vel ankommet i bad og penge sager ordnet. Ingen detaljer.  Men tror vi kom hele vejen rundt. Der blevet knaldet, elsket, slikket, suttet, kælet og kigget dybt i øjenene og grinet og hygget, og snakket. Da vi samlede kræfter og lå tæt i ske, kunne jeg se at timen var gået. Jeg gjorde tegn til at samle mig sammen til at forlade hende. Men hun spurgte om jeg havde travlt. Det havde jeg ikke. Det blev til i alt 2,5 time. Den sidste del endnu mere intim og lækker end den første. Ingen mobilpay til drikke penge. Men hun ville heller ikke have drikke penge. De længste bløde farvel kys. Og jeg kunne køre hjem. Godt rundtosset, og helt høj. Skal også indrømme at jeg trængte i den grad til det.... 

skal aldrig mere rynke på næsen for mig selv. Når jeg læser en bror har fået en gp pige helt op af ringe. Omfg det var bekræftigende. 

Vh. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...