Hop til indhold
jesperhansendk

Stripper (gerne privat) søges til herreaften 20.august

Recommended Posts

Heey Alle,

Jeg skriver herinde da jeg står for at finde en stripper til herreklubbens årlige sommer arrangement som ligger d.20 august 2019 hos det ene medlem.

Vi er en lille gruppe på 8 flotte fyre som søger (gerne en privat stripper) der ser helt normalt ud.. det behøver ikke være kæmpe silikone patter.

Gerne buttet, naturlige bryster evt.. evt. store bryster gør absolut intet.

Vi er meget sopra gentlement af fyre.. 

Vi snakker alm. strip show med dans foran os alle, hvor man kan røre m.m.

Når showet er færdig, skal der være mulighed for pigen ligger sig op på bordet og body tequlia skal forekomme. evt. med i prisen eller vi betaler pr. stk.

 

Hvis muligt når det hele er overstået.. Kunne det være fedt, hvis man "jeg" kunne tilkøbe mig til et blow / dansk inden pigen smutter igen..  (Altså i et rum fra de andre.)

 

Er der nogle som kender en sød pige der er til ovenstående og kan komme til Nakskov d.20august 2019 aften..

 

Smid gerne en besked eller skriv her..

 

Hilsen

Jesper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Amanda Doll er godt nok hverken buttet eller har naturlige bryster. Men hun kan sætte gang i en hvilken som helst fest.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Amanda Doll er godt nok hverken buttet eller har naturlige bryster. Men hun kan sætte gang i en hvilken som helst fest.

 

Hej Trine,

Kender hende ikke. har du et link / mail evt.?

m.v.h.

Jesper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du vil have en "rigtig" stripper, kan jeg - næsten - garantere, at du kommer i vanskeligheder hvis du rører.

Jeg kender en del piger fra det miljø, og hvis hun ikke brækker din arm, så gør chaufføren.

Så hvis du vil have en stripper, som du gerne må røre ved, så skal du finde en gp som kan strippe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...