Hop til indhold

Recommended Posts

Dårlig oplevelse 

for der første fake billeder pige ligner slet ikke 

21 år.  Det var vidst 10 år siden hun var det ( har meldt hende til annoncelight ) 

men virkede frisk, så tænkte okay 

kommer ind er på vej i bad også vil hun havde hende veninde med. Jeg takker pænt nej flere gange, men hun overtaler mig til at hun skal være med i bad og sengen bagefter og lover det helt store. Jeg giver 600kr ekstra og veninden kommer. Hmm 

veninden går fuld påklædt i bad med os. Efter 2 min kræver hun flere penge, da jeg siger nej går hun 

jeg bliver mobset og siger det ikke var det der var aftalt 

pigen lover at vild sex 

men efter 20-25 min maskine sex. Tag jeg mit tøj og går 

virkelig en dårlig oplevelse 

øv øv øv

https://annoncelight.dk/showad/277323

 

 

adresse fjernet

Bryan Mills

Redigeret af Bryan Mills
Adresse fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Ikke noget at sige til de lande de kommer fra er røv og nøgler, alle lyver og holder ikke aftaler, snyder og bedrager, intet samfund kan bygges på det fundament.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig

 

Denflittige du er for god af dig.

Når der er så stor forskel på billederne eller så lidt lydhørhed for dine ønsker, så er jeg smuttet. Jeg hader mersalg, løgnene og attituden. Den mindste dårlige fornemmelse og jeg er skredet. Jeg har tit billedet af pigen på min telefon, og så spørger jeg efter denne pige....... Meget kan stadig gå galt efter pengene har skiftet hænder. Derfor læser jeg så vidt muligt anmeldelserne herinde inden.

Endelig så vælger jeg den mindste menu første gang. Det skiller tit de dårlige piger fra.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...