Hop til indhold
Mastager

En lille gemt sted.. Herning-Silkeborg

Recommended Posts

Hey

Jeg ville lige give min anmeldelse af et sted, som jeg ikke vidste eksisterede før for en uges tid siden.. 

Jeg har været hos stort set alle thai massage steder i midt- og Østjylland. Både "grønne" steder og "røde" steder og "blodrøde" steder. 

Jeg bor i Midtjylland, men var et smut i Tyskland for nylig og kørte forbi Gråsten, hvor jeg Googlede mig frem til et sted, som jeg så fandt ud af var lukket og flyttet til Kølkær, nær Herning. Hmm, jeg skrev en sms på nummeret og tænkte jeg ville tage forbi en dag jeg var hjemme igen.. Saengjan Thai massage i Kølkær. 

Hun har en Facebook side, hvor I kan finde tlfnummeret. 

Nå, nu til anmeldelsen. Jeg kørte forbi, uden forventninger overhovedet. Jeg havde lavet en aftale til kl 15.00 og en times massage. Da jeg ankommer på en villavej i Kølkær ser jeg banner og skilt udenfor, ingen lysende rød lampe. Meget tilforladeligt sted. Jeg har været i Kølkær før, hvor der er/har været andre thai steder, men dette her har jeg aldrig set. 

En ældre thai dame åbnede døren. Ikke køn, men smilende, glad og venlig. Massagen foregår bagerst i huset, aflukket dør, og der var ikke andre hjemme de to gange jeg har været der allerede nu. Massagen er super god. Hun nævner lige inden, at tiden er 14.45 så du har til 15.45, dvs ingen snyd med tiden. 

God massage, masser af berøring de rigtige steder og hun kommer godt omkring. Men for satan jeg blev liderlig af de berøringer, den pirring mestrer hun altså! Endelig skulle jeg vende mig om, og hun ser selvfølgelig pjerrot står lige op. Hun masserer videre på benene og rører selvfølgelig pjerrot en masse gange. Endelig spørger hun om hj, og jeg takker selvfølgelig ja.! Puuhh, dejligt hj, og efterfølgende aftørring. Sådan skal det gøres. 

Om der er mere at hente tror jeg ikke. 

Alm pris 

Sååå, gi det evt chancen, hvis I er på de kanter. - og nej, har ingen aktier i vedkommende. Go tur!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsefyr skrev, for 15 timer siden:

Der er delte meninger om hende da hun var i Gråsten. Men sådan er det næsten altid. ;)

 

Ja, det læste jeg mig også til, før jeg tog afsted. Og blev lidt nysgerrig. 

Men min oplevelse var i hvert fald rigtig fin! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...