Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/270677

Billeder er ikke af hende men hun HAR kæmpemæssige bryster. Det er helt vildt! Resten af pigen er også ret godt polstret. Det er som om det hele er et stort bryst :-))
Jeg besøgte hende for ca. 2 måneder siden i Hammerum, og for godt to år siden hvor hun var i Holsted og kaldte sig Rachel Diva. Hun er pænt over gennemsnittet i forhold til service. Hun kysser rigtigt (sikkert hvis man har ordentlig mundhygieje), er sød og man må pille, rage, røre over alt. Så det er faktisk en GFE man får, hvis man også er sød ved hende og snakker pænt. Jeg talte faktisk med hende om det efter sidste besøg, at en del piger ikke er så ægte og indlevende i det der foregår som hun. Især hvis man sammenligner med andre sorte piger.
Så jeg kan helt sikkert anbefale besøg. Men man skal selvfølgelig ikke helt turnoff'e på overvægt. Personligt besøger jeg nærmest kun piger som er specielle i den forstand at de enten har kæmpe ægte bryster, eller er små og slanke. Carline er i øvrigt en af de meget få piger jeg har besøgt mere end en gang.
Hun er nok 125+ det skal man se som en del af oplevelsen man får. Tilgengæld er hun virkeligt engageret, langt over hvad man som oftest oplever. Især når vi snakker negerpiger. Så hvis man vil have en oplevelse ud over det sædvanlige med en sort mega kvinde, så er det go.

Redigeret af mikeP72

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig har mødt hende i Kbh og hun er altså stor. Hun er rigtigt sød og afslappet og har de største bryster jeg har leget med ( og det siger alligevel en del... :/ )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MikeP
Hutlihut87 skrev, for 8 timer siden:

Tak for en god info. Var hun helt glat eller havde hun lidt “frisure” mellem benene?

Selv tak :-)  Der var vist lidt hår, men ikke en kæmpe dusk. Så det bliver holdt nede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

Ja hun lyver ihvertfald ikke når hun kalder sig selv for bryst dronning.

Har aldrig holdt om så KÆMPE STORE bryster før i hele mit liv, og kommer nok heller ikke til det.

Så skal 100% opleve hende igen når hun engang kommer tættere på Fyn..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Carline er i Aarhus i denne uge. Jeg besøgte hende i går. Super dejlig oplevelse som sidst. Hun er virkelig nærværende og sexet på sin egen måde. Har stadig kæmpe bryster, kæmpe smil og kæmpe krop. Gik derfra med en dejlig fornemmelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

Jeg kan SLET ikke vente til jeg igen skal aflægge den skønne barm fagre kvinde et besøg.

 

Det bliver ren luksus.❤

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde også min anden tur med hende for nylig. Ahhmen, det er så specielt at mosle rundt med de kæmpejader! Jeg slikke hende grådigt i meget lang tid. Den halve time jeg betalte for var blevet til mere end en time. Jeg spurgte om jeg måtte tage mine egne billeder af hende og det var lige før hun gik med til det. Bagefter viste hun mig en video, som hun nok desværre ikke ønsker at smide på nettet. Sød, sød og atter sød. Smilende og nærværende og hver gang fuldstændig ødsel med adgang til sin krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Hedonis skrev, den 6.7.2019 at 02:12:

Jeg havde også min anden tur med hende for nylig. Ahhmen, det er så specielt at mosle rundt med de kæmpejader! Jeg slikke hende grådigt i meget lang tid. Den halve time jeg betalte for var blevet til mere end en time. Jeg spurgte om jeg måtte tage mine egne billeder af hende og det var lige før hun gik med til det. Bagefter viste hun mig en video, som hun nok desværre ikke ønsker at smide på nettet. Sød, sød og atter sød. Smilende og nærværende og hver gang fuldstændig ødsel med adgang til sin krop.

Jeg har aftale med hende næste weekend, og glæder mig for vildt til at få hendes lækre kvinde krop imellem mine hænder igen, og ikke mindst og skal forkæle hendes KÆMPE STORE PATTER igen.

Så den nye uge må gerne gå STÆRKT.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
nyiklassen skrev, for 3 minutter siden:

Hvor i landet er hun i næste uge?

Stadig i Jylland..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...