Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været der. Udmærket behandling uden at være helt oppe at ringe. gentagelses kvotient: 65%

Skrevet
  • Author

Tak aldrende rotte -  især for de 65 pct.!! du fik body-behandling eller blot tantra ?  og hvad var det, der ikke ringede ?

Skrevet

Jeg har besøgt pigen mange gange, og jeg har altid været super tilfreds med hende.
Hendes lækre krop er lækker til body to body, og hun overholder tiden, så ingen snyd her.

Men hun tilbyder ikke sex, så det er måske årsagen du ender på 65%

Skrevet
petervallen skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt pigen mange gange, og jeg har altid været super tilfreds med hende.
Hendes lækre krop er lækker til body to body, og hun overholder tiden, så ingen snyd her.

Men hun tilbyder ikke sex, så det er måske årsagen du ender på 65%

Tilbyder hun "pilleri" i forbindelse med b2b?

Skrevet

Det har jeg aldrig været på spil og jeg tænker af respekt for pigen, så vil jeg ikke starte på det.

Jeg tror jeg bliver nød til at lave en længere anmeldelse af hende. 

Skrevet
newpussyhunter2 skrev, den ‎25‎-‎06‎-‎2019 at 11:47:

Tak aldrende rotte -  især for de 65 pct.!! du fik body-behandling eller blot tantra ?  og hvad var det, der ikke ringede ?

Det var nok lidt som det bliver skrevet, den manglende mulighed til sidst der ligger til grund for de 65%. Massagen var med masser af gensidige "strejf", og dem nyder jeg både at give og modtage. 

Skrevet
  • Author

og så lige mit spørgsmål om det blot var tantra ( hvis ja, hvad er det egentlig ?) eller noget nøgen kvinde på din krop ? 

Skrevet
  • Author

Var så forbi i torsdag. To piger i lokalet. Begge meget, meget søde og smilende. Dejlig stemning. Lidt konversation på engelsk/dansk. Alder et sted mellem 30 og 40, kan være yngre, men jeg tror det ikke.

Får en halv time b2b til 600 med den ene. Hun har det smukkeste smil og liv i øjnene. Kalder sig Bii - eller Bee - og har absolut ikke de bryster, der er er i annoncen. De er mindre, og røv og hofter er større. Hun siger selv, hun er fed - selvfølgelig for at blive modsagt - og fed er hun heller ikke. Men heller ikke en slank thai-nymfe.

Jeg får lidt udmærket indledende massage, body-2-body, der også er så godt og ophidsende, at jeg får stor lyst til at slikke hende, våd er hun altså. Det er imidlertid ingen mulighed for, og hun forsøger heller ikke at hive flere penge ud af forretningen. Så det bliver HJ, der ind i mellem er lige voldsomt nok  - som i av - men hun er hele tiden fuld af smil og sjov. Og får da også mere massage bagefter, fordi jeg skal have tiden, jeg har betalt for.

Bundlinje. Fin oplevelse, jeg ville gerne mere, men der var lukket. Havde de piger, jeg ka få FP for til 600 været i byen, havde det været bedre...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.