Hop til indhold
mikeP72

Bianca Ilskov

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/276977

Bianca her fortjener en god anmeldelse. Jeg besøgte hende i sidste uge. Stedet er ok diskret. Bilen holder bag huset. Billederne er måske af hende. Men jeg synes faktisk hun var lavere, mere teenageagtig og med mindre røv end billederne giver indtryk af. WOW hun har en virkeligt gennmført slank og spændstig lille ungpige krop. Minder om den polske pige, blondinen Sandra som bl.a. var i Vejle, Kolding og Odense af et par omgange for ca. 1 års tid siden. Bare at Bianca har mørkere hud og mørkt hår. Alder kan også sagtens passe.
Til gengæld kan hun ikke er kvæk engelsk ud over det helt basale. Så man får ikke nogen dyb samtale med hende. Menukortet sagde bl.a. ½ time med græsk til 1000,- som jeg prøvede at pege på. Men hendes attitude virkede ikke til at det var den hun helst ville sælge, så det gad jeg ikke, hvis hun ikke var helt med på den. Men måske misforstod jeg pga. det med sproget. Så det blev en alm. ½ time til 800,-. Hun var med på dejlige tungekys fandt jeg ud af udervejs (man skal sikkert have god mundhygiejne), og jeg fik kælet, taget på og slikket hendes lækre lille krop over alt, hvor jeg havde lyst. Hun er/virker uerfaren, hvilket er dejligt frækt også. Det virkede som om missen blev ægte våd ved slik, men jeg er også ret glad for at bearbejde de nedre dele med munden, så det kunne hun sikkert mærke.
Så Bainca er en klar anbefaling her fra. Jeg overvejer at besøge igen i dag eller i morgen og forsøge græsk. Det vil være en af de yngste og aller mindste numser man kan opdrive til det, hvis hun reelt vil. Ellers kunne det også blive https://annoncelight.dk/showad/277630. Men Bianca er endnu slankere.
Den sorte pige som åbnede døren i onsdags så i øvrigt også ganske ung og køn ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der andre som kan bekræfte ovenstående anmeldelse. Normalt er Ilskov kendt for falske billeder og frygtelig dårlig service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 14 timer siden:

Er der andre som kan bekræfte ovenstående anmeldelse. Normalt er Ilskov kendt for falske billeder og frygtelig dårlig service.

Jeg siger ikke, at MikeP72 er en falsk profil, men personens eneste 4 indlæg er anmeldelser lavet D. 25 Juni. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 12 timer siden:

Jeg siger ikke, at MikeP72 er en falsk profil, men personens eneste 4 indlæg er anmeldelser lavet D. 25 Juni. ;)

Ja det slog også jeg. Lig dertil at han også hyper en anden pige hvis profilbilleder er falske:(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...