Hop til indhold
Guest ronni

Hende her nær Horsens

Recommended Posts

ronni skrev, 1 time siden:

Hej :-)

 

Nogen som har prøvet hende her?

Og, kan man komme til, hvis man er yngre end den alder hun skriver?

https://annoncelight.dk/showad/277131

 

Jeg forstår simpelthen ikke at du tillader dig at spørge efter "Hende her" og helt overser at hun kalder sig:

Sødemis

Er hun bare et stykke kød, en krop uden hoved eller personlighed?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snedker skrev, for 1 time siden:

Har ingen besøgt Sødemis? 

Nej. Hun skriver jo, at hun er forsømt og at hendes kusse er stram, fordi hun ikke får pik nok. Så du må hjælpe den stakkels kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 25.6.2019 at 10:19:

Jeg forstår simpelthen ikke at du tillader dig at spørge efter "Hende her" og helt overser at hun kalder sig:

Sødemis

Er hun bare et stykke kød, en krop uden hoved eller personlighed?

 

Måske kunne admin. i næste programvareopdatering blokere for vendingen "hende her"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikkeprinsen skrev, 1 time siden:

Hej

Slet ingen der har besøgt den dejlige frodige kvinde ved Horsens?

Intet om hende og hendes aktivitet ved aftale?

Jeg har forsøgt, men hun startede med at spørge en del ind til hvor jeg kom fra, og da jeg så oplyste det, fik jeg en mail retur, hvor der stod, at det var ''for tæt på'' og at hun derfor ikke ønskede yderligere kontakt. I svaret på den første mail, hvor jeg havde oplyst noget om alder, højde og drøjde, samt vedhæftet et ansigtsfoto, vendte hun ellers positivt tilbage. Jeg synes det er lidt utrygt, at hun nu ved hvem jeg er, måske, men at jeg ikke ved hvem hun er. Man aner ikke om hun er fake eller ej.

Det skal dog siges, at hun indtil videre ikke har henvendt sig, eller overhovedet generet mig. Blot afvist mig ud fra bopæl.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snedker skrev, for 5 timer siden:

Hun er god nok, bare meget forsigtig med hvem hun har besøg af, hvor man parkerer mm. 

Og det er fuldt forståeligt, men det er vi andre måske også. Diskretion med videre, og nu er hun og jeg ikke ligestillet, og egentlig synes jeg ikke det er fair.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...