Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Lagaffe

Jeg fik massage af en ældre thai. Massagedelen vel egentlig Ok, men fuldkommen uden pirring.

Fik tilbudt handjob, som jeg desværre sagde ja til. Det var et absolut kedeligt handjob.

Kommer ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Koster hj extra? Hvor gammel tror du hun var ? Jeg er til ældre thai kvinner - gjerne 60+ , så er mer opptatt av det enn selve kvaliteten hehe

Redigeret af Kobracidd
Mangelfull

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, så skal du besøge Gorn i Kingosgade Hun hedder Wan, hun giver byens frækkeste og bedste massage. Du bliver ikke skuffet når du besøger Wan. Søg på Goggle hun annoncerer ikke

God fornøjelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
levemand80 skrev, for 43 minutter siden:

Hej, så skal du besøge Gorn i Kingosgade Hun hedder Wan, hun giver byens frækkeste og bedste massage. Du bliver ikke skuffet når du besøger Wan. Søg på Goggle hun annoncerer ikke

God fornøjelse 

hejsa. er det muligt du kunne lave et link, så man evt. kunne se hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Kobracidd skrev, for 2 timer siden:

Koster hj extra? Hvor gammel tror du hun var ? Jeg er til ældre thai kvinner - gjerne 60+ , så er mer opptatt av det enn selve kvaliteten hehe

Jeps HJ kostede 300 kr. så vidt jeg husker. Damen jeg fik massage af vurderer jeg til at være på den rigtige side af 60 hvis er til ældre thaier. Jeg havde håbet på at der var en fin pirring under selve massagen som mange modne thaier er rigtig gode til. Men i dette tilfælde var der ingen pirring under massagen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har ingen annonce, så ingen billeder, du må tage chanchen

Til Lagaffe, det undre mig at du ikke blev pirret, det har jeg aldrig oplevet ikke at blive. Jeg mener nærmest hun er fantastisk til dette. Men det kan være i skal kende hinanden bedre først.

 

Har besøgt hende 30-40 gange til UG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
levemand80 skrev, for 2 timer siden:

Hun har ingen annonce, så ingen billeder, du må tage chanchen

Til Lagaffe, det undre mig at du ikke blev pirret, det har jeg aldrig oplevet ikke at blive. Jeg mener nærmest hun er fantastisk til dette. Men det kan være i skal kende hinanden bedre først.

 

Har besøgt hende 30-40 gange til UG

Jeg besvarede spørgsmålet vedrørende Ampan fra Kobracidd. Han stillede spørgsmålet før du nævnte Gorn.

Gorn pirrer ganske rigtigt meget under massagen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kobracidd skrev, den 27/7/2019 at 19:26:

Ok det lyder supert, Wan skal absolutt prøves - takk igjen !

Wan fra Gorn Velvære Studio i Kingosgade 15 er altid en oplevelse. Har besøgt hende ca. 1 gang om året de sidste 4-5 år.

Hun forstår som få at malke dig fuldstændig tør til sidste dråbe og er meget fokuseret på dit numsehul. Kan du lide det, får du alt det finger du kan tage. Kan hun lide dig giver hun dig olie på fingrene,  så du kan gengælde tjenesten i fissen.

Som udgangspunkt skal du ikke forvente fp,men selv Wan kan blive trængende ;)

Vil vurdere hendes alder til omkring 70, men stadig særdeles fræk og mandeglad.

Eneste minus er at stedet er meget nedslidt og hun har ikke rengøringsvanvid, noget af en rodebutik. Der findes bad på stedet, men fra krigens tid, lidt i tvivl om det er første eller anden verdenskrig.

Stedet kan godt se tillukket ud, men bank på, oftest er hun derinde.

Pris aftaler du på stedet, men hun er meget fair.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lagaffe skrev, den 27/7/2019 at 12:12:

Jeps HJ kostede 300 kr. så vidt jeg husker. Damen jeg fik massage af vurderer jeg til at være på den rigtige side af 60 hvis er til ældre thaier. Jeg havde håbet på at der var en fin pirring under selve massagen som mange modne thaier er rigtig gode til. Men i dette tilfælde var der ingen pirring under massagen. 

Masserede hun i thai klædedragt, som de har på billederne i annoncen ? Det synes jeg er frækt og tænder mig ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Diskusprolaps skrev, den 29/7/2019 at 20:32:

Masserede hun i thai klædedragt, som de har på billederne i annoncen ? Det synes jeg er frækt og tænder mig ekstra.

Øøh det kan jeg faktisk ikke huske. Tror ikke at hun havde en thai klædedragt på. Og jeg vil give dig ret i at det kan være et turn-on.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
butterfly skrev, for 1 time siden:

Måske godt at de beholder tøjet på , ser 2 Thai  milf/giilf I  annoncen B)

 

Hun spurgte faktisk om hun skulle smide tøjet, men jeg sagde pænt nej tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Jeg fik massage af hende i den grønne dragt. Jeg så en yderligere i klinikken men er ikke sikker på at det er den anden på billederne. Men var også en moden thai. Så giv du det bare et forsøg 

Redigeret af Lagaffe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hon i den gröna dräkten tror jag är ägaren. Hennes syster är det som har den vita dräkten på bilderna. Systern kan ge en hård och bra massage. Om man kan få något mer än bra massage vet jag inte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...