Hop til indhold

Recommended Posts

@Docturbo

Du lyder som ny i SD-gamet. Det er jo ikke alle mænd der kan få en date med en udvalgt SB, da pigerne i SD er meget selektive imodsætning til GP'erne. Så som der allerede er blevet nævnt; selvom hvis du fik anbefalet en pige, så er det langt fra sikkert at du får mødt hende. Måske pga dit udseende, personlighed, beliggenhed osv.

Mit råd til enhver der vil bruge SD er bare lad være, med mindre hvis I vil bruge rigtige meget tid og penge. I min optik skal man bruge så mange penge og tid at det ikke kan betale sig.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 9 timer siden:

Mit råd til enhver der vil bruge SD er bare lad være

Man kan altså godt være heldig at finde en SB, som man kan have en relation til, uden at det koster en formue. Det kommer nok meget an på, hvor unge og hvor smukke, man kræver, at de skal være. Min nuværende SB er i midt 30'erne og har et normalt job. Jeg "deler" hende med 3 andre modne mænd. Jeg kender dem ikke, men jeg ved, at de er der. Fordelen for hende er, at hun selv har valgt os og kan lide os. Fordelen for mig er, at jeg har en (dele)elskerinde og ikke skal bruge tid på at skaffe mig en masse dates.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 20 timer siden:

Man kan altså godt være heldig at finde en SB, som man kan have en relation til, uden at det koster en formue. Det kommer nok meget an på, hvor unge og hvor smukke, man kræver, at de skal være. Min nuværende SB er i midt 30'erne og har et normalt job. Jeg "deler" hende med 3 andre modne mænd. Jeg kender dem ikke, men jeg ved, at de er der. Fordelen for hende er, at hun selv har valgt os og kan lide os. Fordelen for mig er, at jeg har en (dele)elskerinde og ikke skal bruge tid på at skaffe mig en masse dates.

Præcis. Bruger man lidt tid på at finde den rette, kan man finde noget godt. Jeg er ikke længere på sd, for jeg har fundet en fast. Hun ønsker dog ikke at blive delt, så jeg har hende for mig selv. Og jeg synes at jeg er heldig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...