afløbsrenseren 541 Skrevet 24. Juni, 2019 Hejsa Gutter . Jeg besøgte den nye pige, xxxx , hos suisi i dag , hun er sød og smilende , lidt genert , taler ikke meget dansk , men ok lidt engelsk. Slank af bygning, pæne store bryster, tror ikke de er hjulpet, de føltes naturlige . Massagen er fin blød til mellemhård , hun kan måske tage hårdt fat hvis man bede hende om det , hun virker erotisk og pirre ved ryg behandlingen , hun er berørings venlig . Hun giver et super godt Blow og tager gerne alle stillinger , dejlig oplevelse. Vær sød ved hende , så hun bliver længe . VH 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 25. Juni, 2019 Hun hedder Alisa. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gummimand 22 Skrevet 25. Juni, 2019 Er hun måske svensk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 25. Juni, 2019 Gummimand skrev, for 1 time siden: Er hun måske svensk Nej Thai.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 25. Juni, 2019 Det tvivler jeg på , hun er thai og tror ikke hun kan et ord svensk . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
risko 14 Skrevet 1. Juli, 2019 Hvad er link til klinikken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gummimand 22 Skrevet 1. Juli, 2019 Det forstår jeg godt jeg mente er hun thai som har boet i Sverige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 3. Juli, 2019 Gummimand skrev, den 1.7.2019 at 20:36: Det forstår jeg godt jeg mente er hun thai som har boet i Sverige Ved det ikke, men det kan du fortælle når du har besøgt hende :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 5. Juli, 2019 (edited) risko skrev, den 1.7.2019 at 20:33: Hvad er link til klinikken? Der er ingen , mendukan ringe . Hvis nogen skulle få lyst til at besøge hende er tlf her Redigeret 24. April, 2023 af Bryan Mills Tlf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 6. Juli, 2019 Hvor gammel er hun mon? Og er hun tatoveret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg