Hop til indhold
Guest Esbjergdreng

Odense

Recommended Posts

Guest Esbjergdreng
den nysgerrige skrev, den 14.7.2019 at 08:58:

Jeg er interreseret i at høre omkring massagen?

Så er det prøvet og har fundet ud af, at jeg ikke er til transer. Er derfor nok ikke den rigtige til at vurdere kvaliteten, men prøvede at få lov til at sutte pik - han/hun er som sød nok, men kunne mærke at det ikke tændte mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjergdreng skrev, for 21 timer siden:

Så er det prøvet og har fundet ud af, at jeg ikke er til transer. Er derfor nok ikke den rigtige til at vurdere kvaliteten, men prøvede at få lov til at sutte pik - han/hun er som sød nok, men kunne mærke at det ikke tændte mig.

Super fedt du prøvede det.

jeg må sige at jeg selv ikke kan tænde på oplevelsen hvis der er for meget mand over dem. 

Hvordan så hun ud ift til billeder? Var hun femi eller maskulin?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjergdreng skrev, den 15/7/2019 at 10:14:

Så er det prøvet og har fundet ud af, at jeg ikke er til transer. Er derfor nok ikke den rigtige til at vurdere kvaliteten, men prøvede at få lov til at sutte pik - han/hun er som sød nok, men kunne mærke at det ikke tændte mig.

Det er også helt ok. Så er det jo prøvet :-)

var det massage du fik og hvordan var det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjergdreng skrev, den 15/7/2019 at 10:14:

Så er det prøvet og har fundet ud af, at jeg ikke er til transer. Er derfor nok ikke den rigtige til at vurdere kvaliteten, men prøvede at få lov til at sutte pik - han/hun er som sød nok, men kunne mærke at det ikke tændte mig.

Hvor stort vil du tro udstyret er

var hun mest til at være aktiv ell passiv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjergdreng skrev, den 15.7.2019 at 10:14:

Så er det prøvet og har fundet ud af, at jeg ikke er til transer. Er derfor nok ikke den rigtige til at vurdere kvaliteten, men prøvede at få lov til at sutte pik - han/hun er som sød nok, men kunne mærke at det ikke tændte mig.

Godt at du fik det prøvet - Det er da cool:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...