Hop til indhold

Recommended Posts

Nicole er velbeskrevet her i Forum og må vel betegnes som legendarisk. Og da jeg så hun havde en veninde med, Samantha og direkte annoncerede med Duo, bestilte jeg fluks en tid. Jeg har været med Nicole før og eksempelvis dette nylige review beskriver hende rigtig godt, så jeg var ikke i tvivl om en god oplevelse. Fuck hvor er de gode sammen, og jeg tror det er første gang jeg har prøvet en ’real 3 some’ Jeg er normalt ikke til Lesbian show, men det hele var bare så naturligt og i flow og at stå og kysse alle tre samtidig, alle tunger der mødes og leger, var ud over det sædvanlige. At den ene så glider ned og starter et dybt økoblow, mens den anden kælent bliver og kysser, stoppede jeg dem ikke i, Go girl Go!

De fortæller at Samantha har haft en pause, men at de arbejder rigtig godt sammen, og det kan man virkelig mærke. Samantha er noget mere petit og den lyse, mens Nicole er den mørke og mere fyldige af dem – Yin og Yang – de er perfekte sammen. Billederne er retvisende - lidt mindre en de bedst modelbilleder, men bedre en selfierne..

At se dem kysse, mens de spillede den af på mig, og kæler for min nosser, var et gudesyn. Og der var bare massere af kys, og det var ikke blot på min opfordring, men alle de våde dejlige kys, kom bare super naturligt og i en lind strøm. Begges blow var eminente, dejlig dybde, dejlig faste – så kunne på ingen måde ønske mig det bedre. Det er sidst på måneden, så jeg købte blot 15 min, og det var alle pengene værd. Fantastisk naturlige bryster de begge har, en stor B skål vil jeg mene og der er ingen restrektioner på berøringen – og de nusser også tilbage, der ud af.

Ikke noget knep i dag – blot franske kys mens den anden gav øko fransk. Kommer 100 p igen. 

Redigeret af Vildsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 1 minut siden:

Dette må være noget for vores ven - Hunter. Men han kan nok ikke "nøjes" med 15 min, snarere 2 timer:P

Jeg er bange for at han også vil giftes med begge to :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sign me up - efter at have set Deres duet-billeder er jeg solgt. Har lavet aftale med dem.  

Og mere end 15 min. Om de så kan holde liv i mig efter de første 15 min bliver spændende at se.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, den 24.6.2019 at 22:42:

Dette må være noget for vores ven - Hunter. Men han kan nok ikke "nøjes" med 15 min, snarere 2 timer:P

kom til lige at besøge Nicole i går sent, og ja det tog mig 2 timer at blive færdig så spot on @Miller's Crossing,,,

om det så også blir i en fræk 3 some med de 2 smukke unge damer må tiden jo lige vise, så skal jeg jo ifølge statistikken bruge 3-4 timer :D

hvad er der iøvrigt også galt i med at ha fed sex måske 10 -15 min., og så bare være sammen med dem resten af tiden sådan ca. 3 timer og 45 min.hvor vi bare lægger og krammer,kysser, griner ,fniser, snakker og nusser, det er jo mest mig og min stil.;)

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...