Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg opdagede at der var åbnet en ny massagebutik på Peter Bangs vej og jeg var lidt lysten efter en omgang massage m.m.

Så afsted til den (relativt) nye butik http://www.wunnipa.dk/ .

Der var en enkelt på arbejde da jeg dukkede op. En lidt ældre kvinde, måske omkring de 45. (jeg synes det er svært at bedømme alder).

Hun var den lille størrelse men var egentlig ok pæn og havde en pæn krop. Dog skal det siges at det hele foregik med hende iført korte bukser og en t-shirt på, jeg var selv nøgen.

1 time koster 500 kr.  Hendes massage var god og relativt hård. Som hun nærmede sig inderlårene, kunne jeg ikke lade være med at give udtryk for at det føltes dejligt. Det kunne hun nu heller ikke undgå at se.

Jeg trængte til massagen og gik ikke nærmere ind på hvad hun kunne tilbyde før der i alt var gået ca 40 minutter.

Nå men jeg skulle vende mig om på ryggen. Der var der jo så heller ingen tvivl om, at jeg nok var i stødet til noget mere, men der blev masseret videre. Helt præcist var det SEX jeg havde lyst til.

Det kunne hun så desværre ikke hjælpe med - øv, det kunne ellers have været interessant, for jeg var i brunst og hun var - for mit vedkommende - en ok kvinde til at afhjælpe mig :) 

Det hun kunne hjælpe med var så et hj til 300 kr eller en gang b2b med hj til sidst for ialt 1.500 kr.  Jeg smilede og sagde at så mange penge havde jeg ikke lige med om det måske kunne gøres lidt billigere, men det var der ikke mulighed for. Jeg synes det er lige i overkanten at betale 1.500 for 3 kvarter massage en omgang b2b med hj.

Min beslutning blev så at det KUN var massagen jeg skulle have og det var heller ikke noget problem, hun smilede og masserede videre og sagde dog så at jeg kunne få et hj til 200, men nej jeg var standhaftig og ville kun have massagen. Jeg var allerede begyndt at tænke over hvor jeg skulle hen og have sex dagen efter. Mere herom i næste tråd.

Men alt i alt så var det en udmærket omgang massage til 500 kr som jeg går ud fra man kan få, hvis man er heldig nogle andre steder ligeså godt til 400 kr. Jeg kommer nok ikke tilbage dertil, bare for at få massage og hj. Slet ikke b2b til den pris.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...