Hop til indhold
Guest bananen

Evelin, Odense

Recommended Posts

Guest bananen

Jeg har netop besøgt Evelin i Odense. God kommunikation pr. SMS. 

Jeg kommer ud til hende på adressen og troede først det var en anden pige, fordi hårfarven ikke passede. Men så viste det sig hun havde farvet det dirty-blonde siden billederne blev taget. Foruden det passede billederne fuldstændigt. Så en tynd pige med små/almindelige bryster, og det var hvad jeg ønskede. Hun havde også fået lavet gule negle siden billedet blev taget. Generelt havde hun sådan et rigtigt vestegnspige-look, så det skal man være til. Det synes jeg er meget eksotisk, så det var fedt. Men det er nok ikke der man skal tage til hvis man er til naturlige piger. For det er hun overhovedet ikke, men er i stedet for lækker på den der lidt thrashy måde. Især med det ny hår og negle. 

Jeg skulle have 15 min for det nogenlunde hvad jeg kan holde når det er en hel ny og spændende pige. Først suttede hun mig og dernæst sad hun oven på mig. Til sidst suttede hun mig igen og jeg kom i kondomet. Det var helt som det skulle være, og hun lyttede godt til ønsker om at sætte fart ned etc. 

Kunne også fint klare sig på engelsk til de obligatoriske fem min snak imedens man tager sit tøj på. Er fra Rumænien og er angiveligt 21 år, hvilket jeg tænker passer fint. Er her med en blond kollega, jeg ikke så da hun havde besøg af en anden en. Er et fint diskret sted. 

Så kan klart anbefales og intet at udsætte. 

https://annoncelight.dk/showad/277910

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt denne pige idag ..... billederne er 100 procent falske og service er er meget dårlig. Hun kan ikke finde ud af at sutte pik og ødelægger det hele. Jeg besøger hende ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op, det er godt nok 2 forskellige oplevelser af besøg hos Evelin. Billeder tiltaler mig ellers, men nu tør jeg ikke alligevel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bananen

Ja det må man da sige, haha. Jeg synes de passer en til en ink tatoveringerne. Dem morede jeg mig meget over, fordi de også er lidt white thrash 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 25.6.2019 at 18:25:

Hold da op, det er godt nok 2 forskellige oplevelser af besøg hos Evelin. Billeder tiltaler mig ellers, men nu tør jeg ikke alligevel

Gad vide om vi er ude i at det reelt er to forskellige piger der har taget imod de to herrer? Har før aftalt besøg hos en pige hvor det så var en anden der tog imod mig fordi hende jeg havde lavet aftalen med var optaget. Kunne noget tilsvarende være sket her?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 25/6/2019 at 18:25:

Hold da op, det er godt nok 2 forskellige oplevelser af besøg hos Evelin. Billeder tiltaler mig ellers, men nu tør jeg ikke alligevel

Alle kan ikke få det samme hos samme pige, det handler også om hvad gæsten selv kommer med, så måske bliver dit besøg superfint? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende i Sølvgade

- Meget flot og sexet pige (stadig gule negle) med extensions i håret 

- Stedet er et lille helt lukket varmt rum 

- Tykke røde kondomer og lidt af det der glide halløj

- Dårligt blowjob 

Besøger hende kun hvis det er på en anden adresse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...