Hop til indhold

Er det nogensinde sket for dig...

Featured Replies

Skrevet

I er et par fyre som har brug for lidt krydderi på hverdagen og tænker, hvad med at vi pifter den sædvanlige bøf og bowling aften (en gang i kvartalet) op med lidt nyt og spændende. 

Findes der i Jylland gerne midt (sådan da) et sted hvor der er flere piger på job af gangen,  det skal nævnes at jeg har altså benyttet Google men for mig forekommer det at der kun er en pige/dame på arbejde af gangen de steder jeg har fundet, og så går hele fidusen lidt af det.

Vi skal ikke ind til den samme og vi skal ikke vente på hinanden, findes der sådan et sted???

Skrevet

I kunne jo få thaimassage med fuld pakke i thaihovedstaden Vejle. Der ligger klinikkerne så tæt at I alle burde kunne komme til samtidig ;)

Skrevet

Ja thai klinikkerne er der selvfølgelig,  men ville der være andre muligheder feks med danske piger?

Skrevet

Så skal i nok arrangere det omkring et gang bang eller lignende 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.