Hop til indhold
jydetampen

Hjælp til Kiel

Recommended Posts

Hej alle

Jeg overvejer et smut til Kiel og særligt http://www.eroscenterkiel.de/

Er der nogen som selv har været på stedet og kan fortælle lidt om prisniveauet? Synes nemlig ikke jeg kan finde noget på hjemmesiden og tænker om priserne er presset op grundet den relativt korte afstand til Danmark? Min egen grænse ligger på ca. 50€ for en halv time og 100€ for én time - kun blide former. Var i Berlin for en måned siden og der ligger prisniveauet rimelig stabilt.

Er der ellers andre steder der er værd at anbefale i Kiel? Særligt tager jeg til Tyskland fordi det er min erfaring at pigerne er unge og prisen er lavere. Særligt de helt unge østeuropæere på lige omkring de 20 +/- et par år falder i min smag.

I er meget velkomne til både at svare i tråden, men selvfølgelig også i min PM, hvis nogen har erfaringer de gerne vil dele.

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nordtyskland er en smule varierende, men vil dog mene hvis du forventer en time for 100 Euro, så bliver det uden naturfransk og andre "extras" såsom kys og andet.

Har hørt at Kiel er dyrere - simpelthen fordi det er en større by end Flensborg, og dermed et større kundegrundlag til pigerne.

Normalprisen i Flensborg synes at være omkring 120-150 Euro for en time incl naturfransk og andet.

Derfor tror jeg du bliver skuffet med dine forventninger.

Og slutteligt, hvis du kæmper med næb og klør for en lav pris, så tror jeg også servicen bliver derefter i form af en knap så glad pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er flere steder i Kiel, hvor de kører med standard priserne 50/100 euro+ ekstras. Hvad der er med i de 50 euro 30 min er meget varierende. Har oplevet at FN er med i de 50 euro, har også oplevet tungekys er. Men som oftest, er der kun almindelige kys og ikke FN med i de 50 euro.

http://pension27.com/

dette sted kører i hvert fald med standardpriserne! De har et par klinikker i kiel

god tur/color]

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

mener ikke at der er nogen grund til at køre helt til kiel,de fleste af de damer, som man kan træffe der,kommer som regel også til flensborg.

Jeg besøgte pensions 27 "Nightclub" på Julienstrasse 27 i kiel for halvandet år siden,de piger som man kan møde der,er de samme som kommer rundt til deres andre afdelinger,bland andet på junkerholweg og harrisleerstrasse i flensborg.

Selve stedet ligger et område med boligere og erhverv,gode parkeringsforhold udenfor.

Man ringer på hoveddøren,som så bliver åbnet af en af pigerne,man træder så ind i et lille lokale hvor der er en sofagruppe til venstre og en til højre,for enden af lokalet er der en bar.Da jeg besøgte stedet var der 6 piger tilstede,samt en anden kunde.Den pige som man så udvælger sig,skal man også købe en drink til,så jeg endte med at komme af med over 100 euro for en halv time.

selve bollerummene er små og med dårlig lugt.

Det er ikke et sted,jeg vil sætte mine ben igen,så hellere vente til de kommer til flensborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...