Hop til indhold
Gangnam

Stettinske eventyr del 1

Recommended Posts

De næste to uger skal tilbringes i Stettin, og så skal livet jo også udforskes :-)

Jeg var her senest i 2002, tilbage i de gode gamle dage, hvor man satte sig i en taxa sagde "ladies" hvorefter man endte ude i en villa indrettet til klub. Taxaen ventede altid til man var færdig. Der var ligesom kotumen dengang. 

Det skal muligvis testes, hvorvidt dette stadig er tilfældet lidt senere, men dagens valg faldt på denne annonce 

https://www.roksa.pl/en/advertisements/show/460164

Roksa er den eneste fungerende side lige nu. Den anden har 11 annoncer i Stettin, hvoraf 10 er af dem samme ærgeligt udseende dame. 

Har pløjet en del gamle opslag igennem for at være opdateret på Stettin, men der er tilsyneladende ikke nogle brødre der har været på besøg hernede de sidste par år. Jeg tog en chance og skrev til denne dame. 

Jeg tænkte at lægge blødt ud med en gang massage og noget afslutning og det var egentlig ok. 

Umiddelbart er billederne ægte nok og hun arbejder sammen med en anden pige som også er på Roksa. De ville gerne arbejde sammen, så det fik de lov til. To fornuftigt udseende piger og især Alicja fra annoncen faldt i min smag. Hun havde klar de dejligste bryster, gav den bedste massage og var også mest snaksagelig (nok hende der var bedst til engelsk, hvilket i øvrigt var ret godt) 

Jeg startede ud med en mail, skiftede til sms, fik adressen, kunne ikke finde det, blev guidet på plads og 45 min senere stod jeg på gaden, forløst, afslappet og 300 plz fattigere. 

God massage, middelmådig håndtrold, men faktisk ret dejligt med to sæt hænder og to sæt bryster på kroppen. 

annoncens tekst er en standart tekst, som bliver brugt i en 5-6 andre annoncer på Roksa, men jeg tror som sagt at billederne er ægte nok. 

der var ikke meget nuru over det, men 550kr for 30 min med to damer er jo ikke ligefrem danske priser :-) så jeg er egentlig godt tilfreds. 

Anyways var det en god start. Havde frygtet lidt at jeg ikke ville komme igennem til særlig mange på grund af sprog barrieren, hvilket også var grunden til at jeg startede med en mail. Man kan slå mail til, i søgefeltet på Roksa men så bliver antallet af annoncer også halveret. 

Pigerne skal i hver fald have thumps up, for at give mig en god start på uge .  Så må vi se hvad resten af tiden bringer med sig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gang

Tak for nyt fra Polen. Fedt. Håber du vil skrive meget mere om din tur.

Som du også selv har erfaret mangler vi viden om Polen :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...