Hop til indhold
Onslow

Rapporter tråd

Recommended Posts

@Maya Kathrine, kan du ikke lave det sådan, at man kan se, om en given tråd allerede er rapporteret?

Det er lidt molbo irriterende, at efter at man har rapporteret, dukker der stadig nye indlæg op, hvor forfatteren giver råd om det samme, som man har rapporteret.

Det drejer sig primært om fejlplacerede indlæg.

Det må egentlig også være irriterende for mods, at få flere rapporter om samme tråd/indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

..... og i samme boldgade: Hvis et spamangreb er blevet anmeldt af en, behøver andre vel ikke følge trop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

..... og i samme boldgade: Hvis et spamangreb er blevet anmeldt af en, behøver andre vel ikke følge trop.

som jeg har forstået det er det netop en go ting at flere anmelder samme indlæg

jeg mener at administrator på et tidspunkt skrev at hvis der var mange anmeldelser om spam på samme indlæg (kender ikke antal) ville forum automatisk skjule indlægget indtil en admin har kigget på det

onslows problem stilling er dog noget anderledes da det handler om noget der skal flyttes

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 7 timer siden:

som jeg har forstået det er det netop en go ting at flere anmelder samme indlæg

jeg mener at administrator på et tidspunkt skrev at hvis der var mange anmeldelser om spam på samme indlæg (kender ikke antal) ville forum automatisk skjule indlægget indtil en admin har kigget på det

onslows problem stilling er dog noget anderledes da det handler om noget der skal flyttes

Yes, jeg mener også at have læst at 5 forskellige brugere skal anmelde samme indlæg og så fjernes det automatisk. 

På den måde sikrer man også at ikke bare én person kan se sig sur på et indlæg og fjerne det. Og Admin kan vel ikke være på 24/7. 

Nu i nat er der igen SPAM på væggen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 7 timer siden:

som jeg har forstået det er det netop en go ting at flere anmelder samme indlæg

jeg mener at administrator på et tidspunkt skrev at hvis der var mange anmeldelser om spam på samme indlæg (kender ikke antal) ville forum automatisk skjule indlægget indtil en admin har kigget på det

onslows problem stilling er dog noget anderledes da det handler om noget der skal flyttes

Det vidste jeg ikke. Det lyder som en fin funktion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
FritidsQ skrev, for 3 timer siden:

Yes, jeg mener også at have læst at 5 forskellige brugere skal anmelde samme indlæg og så fjernes det automatisk. 

På den måde sikrer man også at ikke bare én person kan se sig sur på et indlæg og fjerne det. Og Admin kan vel ikke være på 24/7. 

Nu i nat er der igen SPAM på væggen...

Lige præcis :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...