Hop til indhold
Zhangief

Hvordan holder i fanen højt?

Recommended Posts

Nu er jeg ved at brænde lidt ud på skuffelse.

Det er langt over halvdelen af gangene jeg skriver til en GP, at der ikke bliver skrevet igen. Det er så lige meget om det er via sms eller mail.

Jeg har oplevet en 5-10 gange at lave en aftale, og på dagen er der helt stilhed.

Det er ca 5 gange jeg er kørt ud til aftale, og så er der ingen dukket op.

Jeg er osse kørt igen nogle gange når pigen på ingen måde lignede det annoncerede. Det er så de udenlandske, så dem er jeg begyndt at sortere fra først.

Det må da være horribelt for jer vetaraner, da jeg er ret ny.

Hvordan undgår i at haver lavere selvtilid/selvværd end da i begyndte at lede?

Og jeg ved der sikkert er mange kunder som er røvhuller, så GPere skal være velkomne til at byde ind osse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg ikke, hvordan du skriver? Jeg oplever desværre til gengæld at aftaler falder til jorden i sidste øjeblik - ikke ofte, men jeg laver også kun få aftaler, så rent proportionelt er det mange... Jeg synes at man, når man annoncerer eller skriver med folk, skal oplyse sin rette alder (det gør jeg altid), have relativt nye billeder og at man som et mindstekrav skal have pli nok til ikke at lave aftaler, man ikke kan holde - medmindre der selvfølgelig sker et eller andet og man er nødt til at aflyse (det kan jo godt ske) :) Men du skal nu ikke lade det gå ud over din selvtillid eller dit selvværd - hvad andre gør er jo ikke din skyld - det må jo være op til dem at melde bedre ud :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zhangief skrev, 1 time siden:

Hvordan undgår i at haver lavere selvtilid/selvværd end da i begyndte at lede?

 

Det er ganske simpelt (for mig), da jeg ikke lader andre have indflydelse på min selvtillid eller selvværd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun været ude for det en gang med en GP. Der var så nogle omstændigheder til det. Jeg mødte hende senere i en ny aftale.

Om du henvender dig på en “forkert” måde, eller du henvender dig til de “forkerte” piger, kan jeg ikke vide, men hvis du går efter de velanskrevne piger og henvender dig på en ordentlig måde, så går det nok ikke helt galt for dug.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I agree with all of the above answers. To me, it’s common fucking sense to behave. And that goes both ways. Way waste time on someone who wont answer you back..... there are plenty more fish in the barrel, so to speak. Once you find that special ”fish” you will probably not change your taste in the future. But @Zhangief you will learn when you get more experienced that it takes planning. A tip....I dunno how you’re setting up you adventures but don’t go shopping when you’re hungry you will either get to full or disappointed as hell. So don’t go hunting when you feel the need... do some planning and check things out.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen

Jeg har aldrig været udefor at der ikke blev svaret, eller at aftaler ikke har været overholdt. Der har da været ventetid på svar, både fra de før ukendte og de jeg kender godt, og som kender mig. Det er træls, nogle gange meget træls, men nok bare et resultat af at de får mange beskeder, har et liv og at deres liv desværre ikke er centreret om lille mig... :):lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet 2 gange at starte en samtale på sms, og hvor der så ikke bliver svaret til sidst.

"2 danske TS'er"

Så nåede jeg GP'er Charlotte da jeg var en tur i Odense det var lige til på sms fuck hun er dejlig.

Så var jeg forbi et sted i Herlev et industri sted. Hun var mega petite, dog kunne vi ikke kommunikere hun kunne ikke et ord engelsk, så det var bestemt ikke hende jeg skrev med.

Jeg bruger meget, siden her, eller kontrollere andre hjemmesider kigger anmeldelser.

Min anbefaling er at hvis du er kamp liderlig, gå til dansk sted eller dansk GP'er.

Hvis du har tid og ønsker noget lidt mere eksotisk, så brug tiden til at kontrollere billeder ikke kun sms, men også ring hvis du er usikker.

Husk: Er det for godt til at være sandt, så er det sikkert også det. "Priser, ydelser, osv"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zhangief skrev, for 3 timer siden:

Nu er jeg ved at brænde lidt ud på skuffelse.

Det er langt over halvdelen af gangene jeg skriver til en GP, at der ikke bliver skrevet igen. Det er så lige meget om det er via sms eller mail.

Jeg har oplevet en 5-10 gange at lave en aftale, og på dagen er der helt stilhed.

Hvordan henvender du dig til pigerne? Nogle piger modtager kun SMS, andre kun opkald. De fleste kan kun kontaktes telefonisk, når de er på vagt. 

Du har lavet en aftale, men der er stilhed på dagen, hvad mener du med det? Hvis du har en aftale er det vel bare at dukke op til aftalt tid? :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 51 minutter siden:

Du har lavet en aftale, men der er stilhed på dagen, hvad mener du med det? 

Det er lidt forskelligt. Har aftales at møde et sted i naturen, eller har aftalt en dag,og tid. Begge gange mener jeg det er pli at skrive dagen før, eller om morgenen, osse lige bekræfte at aftalen holder. Det gør jeg så, men intet svar tilbage... Så har jeg efterhånden lært at det er svindel, og der ikke kommer nogen det sted , vi aftalte.

Jeg læse skam annoncerne om de vil ringes eller skrives til.

Man føler sig paranoid når det er så mange svipsere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zhangief skrev, den 23.6.2019 at 23:22:

Det er lidt forskelligt. Har aftales at møde et sted i naturen, eller har aftalt en dag,og tid. Begge gange mener jeg det er pli at skrive dagen før, eller om morgenen, osse lige bekræfte at aftalen holder. Det gør jeg så, men intet svar tilbage... Så har jeg efterhånden lært at det er svindel, og der ikke kommer nogen det sted , vi aftalte.

Jeg læse skam annoncerne om de vil ringes eller skrives til.

Man føler sig paranoid når det er så mange svipsere

Det lyder altså for mig som om du bare har været uheldig og rende ind i et bad streak - hold hovedet højt og bliv ved - det skal nok betale sig :)  og som en anden sagde - lad det nu ikke gå ud over hverken selvtillid eller selvværd !!! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må være usandsynlig uheldig. I de mere end 25-30!år jeg har besøgt GPer og dominaer er jeg aldrig blevet brændt af Og altid modtaget svar på mine henvendelser  

Men jeg har altid skrevet pænt og høfligt, og holder selv de aftaler jeg har indgået. Mht prisen har jeg aldrig diskuteret den, men takket pænt nej hvis jeg fandt den for høj. 

Men jeg er også kritisk i min udvælgelse af de GPer og dominaer jeg kontakter. Og indrømmet, prisen er ikke den vigtigste parameter, der er andre ting som betyder mere for at få en god oplevelse. 

Jeg vil ikke gøre dette til en diskusion om Skandinaviske piger kontra udenlandske piger, men jeg har kun haft kontakt til Skandinaviske piger/kvinder, og jeg har ikke noget sammenlignings grundlag, men finder at Skandinaviske piger er et mere sikkert valg

PS

er en gang kommet til en lukket dør  Pigen var blevet syg og havde skrevet til alle men glemt mig. Jeg blev siden kompenseret 100% til min tilfredshed

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dagens oplevelse.
Jeg hade set frem til at en GP jeg har luret lidt på kom til min by.
Hun tog ikke forudbestiling før på selve dagen, men da jeg ringede blev der ikke taget. Der var ikke optaget.
Så ser jeg på hendes side at hun har aflyst. Det er helt fair.
Så kigger jeg på andre piger og finder en svensk pige, og får lavet aftale. Jeg kører afsted, men på vejen skriver hun at hun er 15 minutter for sent for hendes mad havde været langsom. Okay, jeg går lidt rundt og kigger, og kommer derhen 10 minutter før den nu aftalte tid, og skriver jeg er ankommet. Der går en halv time og intet sker. Jeg sidder og bliver lidt irriteret.
Skriver til en thai biks i nærheden om de giver bj med slug. Det stod ikke på siden. "ja. 800". jeg skriver igen og hører om hun er helt sikker jeg har ikke lyst til at hun skal have det ubehageligt. "jaja". Jeg kommer derhen og kommer op på briksen. Og lidt inde i det begynder hun at finde et kondom frem. Jeg spørger om hun havde forstået hvad jeg spurgte om..... det havde hun ikke. Jeg tager mit tøj og er på vej ud af døren, og mama får forklaret at hende der kan lide det først kommer i næste uge.
Fuck nu rigtig meget af. Alle sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...