Hop til indhold
BrunstigTyr

Skuffelse Tanja i KOLDING/CHRISTIANSFELD

Recommended Posts

Hej folkens, 

 

Dette er ment som en advarsel da jeg dummede mig gevaldigt igår. Lavede Google check på hendes billeder men fandt intet. Derefter aftalte jeg at møde hende kl. 24 lørdag altså i nat. Da jeg lige var ved at køre skrev jeg om 69 og tungekys var ekstra. Der blev hun helt sur og sagde hun var træt og der var mange fulderikker og mig med alle mine sms'er. Var nok min tredje sms. Der skrev hun bare jeg skulle skride på en lidt mere beskidt måde. Sagen er den at jeg ville køre fra Odense. Da jeg var ret liderlig skrev jeg sorry og ville gerne møde hende. Så sagde hun ok men da jeg endelig nåede frem var det en korthåret plus 80 kg xxl size krop med ansigt der er lysår ved siden af. Da jeg spurgte om der var en anden pige i huset da billederne var ikke af hende råbte hun meget højt bare fuck off og smækkede døren i hovedet på mig. Tak skal du have. God service siger jeg bare. 2 timers køretur spildt. Vær forsigtig og anmeld annoncen da det er spild af folks gode vilje. Håber at i passer godt på jer selv.

 https://annoncelight.dk/showad/244639

Redigeret af BrunstigTyr
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vardeboy

Din oplevelse svarer meget godt til min. Besøgte hende i Glejbjerg,og det var slet ikke pigen på billederne. Ydelsen var heller ikke at prale af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest k19

Helt enig, var der for nogle måneder siden og det var den dårligste oplevelse ever med en glædespige. Hun lignede på ingen måde, købte 30 min og efter 5 min sut blev hun sur over jeg ikke kom og skældte mig ud. Jeg pakkede bare sammen og skred, undervejs ud svinede hun mig til. Jeg sagde til hende at det grænsede til svindel at sætte billeder på der på ingen mååde var hende og så ikke give den ydelse jeg betalte for. ALDRIG igen siger jeg bare, drop hende ville ikke engang hvis jeg fik penge for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
vardeboy skrev, for 11 timer siden:

Din oplevelse svarer meget godt til min. Besøgte hende i Glejbjerg,og det var slet ikke pigen på billederne. Ydelsen var heller ikke at prale af.

 

k19 skrev, for 6 timer siden:

Helt enig, var der for nogle måneder siden og det var den dårligste oplevelse ever med en glædespige. Hun lignede på ingen måde, købte 30 min og efter 5 min sut blev hun sur over jeg ikke kom og skældte mig ud. Jeg pakkede bare sammen og skred, undervejs ud svinede hun mig til. Jeg sagde til hende at det grænsede til svindel at sætte billeder på der på ingen mååde var hende og så ikke give den ydelse jeg betalte for. ALDRIG igen siger jeg bare, drop hende ville ikke engang hvis jeg fik penge for det.

Det er rigtig fint at i bekræfter trådstarters oplevelse, meeeeeeennnn det havde nu været bedre i havde delagtiggjort os andre i disse oplevelser da i havde haft besøget. Så kunne brunstigtyr og andre jo have brugt deres penge et andet sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vardeboy

Jeg har svaret på efterlysninger  vedr denne kvinde flere gange,hvor der er spurgt ind til annoncen hun har. Der har jeg beskrevet min oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest k19

Beklager jeg har hidtil kun brugt forummet som gæst, læst anmeldelser og se links. Da jeg så denne valgte jeg at oprette mig som bruger og give min oplevelse videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...