Hop til indhold
estat92

Asian beauty seeking

Recommended Posts

Jeg skrev og spurgte ind til priser forleden dag, men fik aldrig svar - måske hun ikke kan engelsk?? :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet at lave aftale med hende i KBH tit. Meget ringe kommunikation og svarer ikke på hvad man spørger om. Og når jeg beder om en tid, så får jeg tidligst svar 5 timer senere selvom det er på den dag hun står til at være på... 

Desuden er profilen blottet for info om priser, grænser osv

Del dette indlæg


Link til indlæg
chewie skrev, for 5 timer siden:

Har prøvet at lave aftale med hende i KBH tit. Meget ringe kommunikation og svarer ikke på hvad man spørger om. Og når jeg beder om en tid, så får jeg tidligst svar 5 timer senere selvom det er på den dag hun står til at være på... 

Desuden er profilen blottet for info om priser, grænser osv

Hej takker for svaret

Men du her ikke besøgt hende?

Takker for dit svar.

Men du har ikke besøgt hende?

Hun ser ud som om man skulle besøge hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev til hende i starten af denne uge, modtog 2 svar fra hende, det ene efter ca 4 timer efter min første sms og det næste efter ca 6 timer efter min anden sms, så i alt 10 timers venten på at få svar.

 I svarene undskyldte hun ventetiden, så jeg vil klart anbefale at være specifik mht ydelser og tid, når man skal have en pris fra hende.

Jeg valgte at takke nej, idet prisen lå i den høje ende, og da jeg ikke kendte hendes "ydeevne" valgte jeg at trække mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Jeg hader at kommunikere via email. Hende her fx er SÅ langsom, så hvis jeg skriver kl 09 om morgenen, får man først et endegyldigt svar kl 17.

Så dyrt er et taletidskort vel heller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
John61 skrev, den 18/7/2019 at 16:44:

Jeg skrev til hende i starten af denne uge, modtog 2 svar fra hende, det ene efter ca 4 timer efter min første sms og det næste efter ca 6 timer efter min anden sms, så i alt 10 timers venten på at få svar.

 I svarene undskyldte hun ventetiden, så jeg vil klart anbefale at være specifik mht ydelser og tid, når man skal have en pris fra hende.

Jeg valgte at takke nej, idet prisen lå i den høje ende, og da jeg ikke kendte hendes "ydeevne" valgte jeg at trække mig.

Hvilke priser fik du oplyst ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

»Dealmaker

1 times massage med handjob 900 kr.

Det er nogenlunde det samme, som jeg har efter skat for en hel dags arbejde !

Derfor mener jeg også, at når fx Dior tager 800 kr for 30 minutters kedelig og uengageret samværd er det godt at vi har EG.

John

Del dette indlæg


Link til indlæg
John61 skrev, for 1 minut siden:

Derfor mener jeg også, at når fx Dior tager 800 kr for 30 minutters kedelig og uengageret samværd er det godt at vi har EG.

Dior tager 700 kr for 30 min lækker lækker sex... ;-) Men desværre er der og vil altid være forskel på hvad man oplever hos de forskellige piger. :-) Og ja, nogen burde måske også bare tage på ferie efter at have været "på" i adskellige uger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
kingo40 skrev, den 21.7.2019 at 15:03:

jeg vil da prøve at lave en aftale med hende idag og se om hun er så go som hun ser ud

Skete der noget? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja jeg fik en aftale med hende og det er en lille fin dansk asiat tror det er hendes billeder sød og dejlig go service så det er ikke sidste gang jeg har besøgt hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
kingo40 skrev, for 22 timer siden:

ja jeg fik en aftale med hende og det er en lille fin dansk asiat tror det er hendes billeder sød og dejlig go service så det er ikke sidste gang jeg har besøgt hende

Hvornår var det ca?

Har prøvet et par gange men hun er meget ubeslutsom :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...