Hop til indhold

Mini GB i naturen på tirsdag

Featured Replies

Skrevet

Jeg  søger  5-7 mænd  til  et  frækt  liderligt  gb  med  aflevering  af  jeres  sperm  i  mit  kønne  ansigt. 

https://annoncelight.dk/showad/253446

Tilmelding  på  mail  eller  via  pb 

Skrevet

Lyder spændende, men for guds skyld pas på skovflåter:D.....

Skrevet

Det  skulle  efter  sigende  være  ulovligt  at  afholde  gb  i naturen  hvorfor  jeg  aflyser  det medmindre  der  er  en  der  vil  være  behjælpelig  med  en  privat grund 

Skrevet

What... hvad man ikke ved kan man ikke have ondt af. 

Hvis man mødes et diskret sted, som vi gjorde, kan jeg ikke se at nogen kan blive generet af det - ulovligt eller ej. 

Skrevet
AalborgLook skrev, for 4 minutter siden:

What... hvad man ikke ved kan man ikke have ondt af. 

Hvis man mødes et diskret sted, som vi gjorde, kan jeg ikke se at nogen kan blive generet af det - ulovligt eller ej. 

Der  er  åbenbart  en som  har  ondt  over  alt  - så  selvom  vejret  er  perfekt  og  jeg  har  tiden  til  fræk  leg tirsdag  må  jeg  jo  lytte  til  den  nederste  fællesnævner.

Skrevet
Nemtøs skrev, for 23 minutter siden:

Der  er  åbenbart  en som  har  ondt  over  alt  - så  selvom  vejret  er  perfekt  og  jeg  har  tiden  til  fræk  leg tirsdag  må  jeg  jo  lytte  til  den  nederste  fællesnævner.

Øv. Men jeg er enig. Desværre. 

Mon der er en der kan stille en privat grund til rådighed? Det burde kunne lade sig gøre :-)

Venligst

French 

Skrevet
Liderbukken skrev, for 1 time siden:

Skal det være udendørs? Hvad med Joys?

Se  pb

Skrevet

Aflyses  - jeg  har  ikke  modtaget  nok  tilmeldinger 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.