Hop til indhold
Guest Nemtøs

Mini GB i naturen på tirsdag

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Det  skulle  efter  sigende  være  ulovligt  at  afholde  gb  i naturen  hvorfor  jeg  aflyser  det medmindre  der  er  en  der  vil  være  behjælpelig  med  en  privat grund 

Del dette indlæg


Link til indlæg

What... hvad man ikke ved kan man ikke have ondt af. 

Hvis man mødes et diskret sted, som vi gjorde, kan jeg ikke se at nogen kan blive generet af det - ulovligt eller ej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 4 minutter siden:

What... hvad man ikke ved kan man ikke have ondt af. 

Hvis man mødes et diskret sted, som vi gjorde, kan jeg ikke se at nogen kan blive generet af det - ulovligt eller ej. 

Der  er  åbenbart  en som  har  ondt  over  alt  - så  selvom  vejret  er  perfekt  og  jeg  har  tiden  til  fræk  leg tirsdag  må  jeg  jo  lytte  til  den  nederste  fællesnævner.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 23 minutter siden:

Der  er  åbenbart  en som  har  ondt  over  alt  - så  selvom  vejret  er  perfekt  og  jeg  har  tiden  til  fræk  leg tirsdag  må  jeg  jo  lytte  til  den  nederste  fællesnævner.

 

Øv. Men jeg er enig. Desværre. 

Mon der er en der kan stille en privat grund til rådighed? Det burde kunne lade sig gøre :-)

Venligst

French 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Liderbukken skrev, for 1 time siden:

Skal det være udendørs? Hvad med Joys?

Se  pb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...