Hop til indhold
Kvindebeundre

Massage til hjælp mod ømme muskler

Recommended Posts

Hej Alle,

Ville høre om i kan anbefale nogen som kan hjælpe med at komme af med ømme muskler tænker at noget massage måske kan hjælpe (har ligget forkert og har nu ondt når jeg skal dreje hovedet til siden)?

God weekend alle

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, for 9 minutter siden:

Hej Alle,

Ville høre om i kan anbefale nogen som kan hjælpe med at komme af med ømme muskler tænker at noget massage måske kan hjælpe (har ligget forkert og har nu ondt når jeg skal dreje hovedet til siden)?

God weekend alle

Kvindebeundren

søger du mellem gedser og Helsingør, måske skrive område du søger i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, for 50 minutter siden:

Jeg søger i københavns området 

Så kan jeg anbefale Dao fra Frihedens Wellness. Du må krybe derfra, men du har glemt alt om myoser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Livsnyder80

Thai klinik på 1.sal i Rødovre Centret, de giver en fantastisk massage (og intet andet ) jeg kan anbefale MARIA hun har virkelig hjulpet mig. Mener det hedder CENTRUM THAI MASSAGE  de bor i lokale 197

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Så kan jeg anbefale Dao fra Frihedens Wellness. Du må krybe derfra, men du har glemt alt om myoser.

Perfekt mange tak for hjælpen, jeg vil prøve at se om det er muligt at få en tid i dag og hjælp med min ømme nakke.

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været af sted til Rødovre centrets thai massage som forslået af Livsnyder80, kan kun sige at det var rigtig god behandling, og det har løsnet op for de muskelsmerter jeg havde så stor tak herfra for anbefalingen.

Hav en skøn søndag alle.

Kvindebeundren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Livsnyder80

Tak for roserne. Ja jeg har gået der fast 2 gange pr. måned , men hun sagde sidste gang at nu skulle jeg vente 4 uger før jeg kom igen. Det som min læge og fys. ikke har kunnet klarede Maria på 3-4 besøg, dog kun med 1 uges mellemrum de første 3 gange. Glad for at det også har hjulpet på dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...